Πονεμένες Ιστορίες Καθημερινής Τρέλας

Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι οτι, μπορεί όντως να μην υπάρχει επάρκεια ασθενοφόρων (σε τι χώρα ζούμε;...) ή μπορεί να πέσαμε σε φάση που οι κλήσεις ήταν πάρα πολλές ( ; ), αλλά ποτέ δεν απαντάς έτσι σε έναν άνθρωπο που προσπαθεί να πάει τον άνθρωπο του στο νοσοκομείο...
Φυσικα και δεν επαρκουν τα ασθενοφορα, οπως φυσικα κι εχουν αποστελεχωσει τα ιατρικα κεντρα σε χωρια και κωμοπολεις το ΣΚ, δηλαδη, μην εισαι σε κεφαλοχωρι/κωμοπολη ΣΚ κι αρρωστήσεις ή χρειαστεις να σου κανουν το πιο απλο, πχ ενεσιμη αντιβιωση, και φυσικα ετσι ειναι και χειρότερα, οχι μονο τα βοδια στο τηλεφωνικό κεντρο αλλα κι οι θεράποντες ιατροί δημοσιων νοσοκομειων της Αθηνα εως και του τελευταιου απαλευτου νοσοκομειου της τελευταίας απαλευτης πολης.
 
σε χωρια και κωμοπολεις
Είπες κωμοπόλεις και θυμήθηκα πέρυσι που ήθελα να κάνω κάτι υπερήχους και δεν μπορούσα να βρω ραντεβού νωρίτερα απο δύο μήνες στη Θεσσαλονίκη. Τελικά βρήκα σε μία κοντινή κωμόπολη και πήγα τις ημερομηνίες που έπρεπε να κάνω τους υπερήχους. Απο τα καλύτερα ανέκδοτα ever είναι πλέον οι υπέρηχοι στις μεγάλες πόλεις... Το μελέτησαν τόσο καλά που πλέον αν πρέπει να κάνεις έναν υπέρηχο άμεσα θα πρέπει να τον πληρώσεις αδρά. Ούτε σε δημόσια δομή δεν μπορείς να βρεις σε σύντομο χρονικό διάστημα. Θεούληδες...
 

Πεταλούδα

Θαλασσογέννητη Ελπίδα των Ηλιόμορφων Ονείρων
Πέρασαν μερικές μέρες και δεν είχα καμία απόκριση, κι επειδή δεν πήρα καμία σοβαρή απάντηση και θέλουμε να είμαστε σωστοί και επειδή δεν νιώθω καμία εμπιστοσύνη, πήγα και έκανα μια απλή αίτηση με το αίτημά μου, πήγα στο γενικό τμήμα πρωτοκόλλου, μου το πρωτοκολλήσαν και μου είπαν ότι θα τους το στείλουν. To be continued..
Καλά, δεν είχα καμιά απάντηση, αλλά είπα να ενημερώσω μιας και ήρθα στο νήμα για να γράψω για άλλο θέμα.

Δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει αλλά εδώ και λίγους μήνες στις εξετάσεις που τις πραγματοποιούμε σε ιδιωτικό εργαστήριο, πέρα από την συμμετοχή μας από τον ασφαλιστικό μας φορέα, έχει μπει κι ένα νέο χαράτσι: 1 € και 3 € αντίστοιχα αναλόγως τις εξετάσεις (αιματολογικές ή ακτινογραφίες κτλ) και το οποίο το ονομάσανε Παρακράτηση υπέρ ΕΟΠΥ. Μου έκανε εντύπωση αυτό το νέο εισπρακτικό μέσο και σε ένα εργαστήριο που ρώτησα μου είπαν ότι δεν είναι έσοδα δικά τους, αλλά το έχει επιβάλει το κράτος.
Βέβαια εννοείται ότι κάτι τέτοια δεν τα λένε στις ειδήσεις, μόνο κάτι ότι θα μειώσουν λέει τα διόδια κατά 30 λεπτά (ανέκδοτο: "Η μείωση των διοδίων στην Αττική Οδό ήταν στο σχέδιο σύμβασης παραχώρησης και είχαν συμφωνήσει όλοι οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό" διαβάζω σε κάποιους τίτλους ειδήσεων).
Οπότε γκουγκλάρω, για να δω τι είναι αυτή η παρακράτηση, σας βάζω ένα δυο σελίδες που βρήκα, μπορείτε να ψάξετε κι εσείς αν βρείτε κάτι παραπάνω ή διαφορετικό. Εν ολίγοις και στην απλή μπακαλική ότι δεν του βγαίνει του κράτους (στην συγκεκριμένη περίπτωση σχετικά με το claw back) βάζουν κι αυτοί, στην κυριολεξία μπακαλίστικα, ένα χαράτσι να πληρώνουν οι.. πολίτες (για να μην πω την άλλη λέξη που θα ήταν πιο ταιριαστή).
Και δεν φτάνει μόνο αυτό, το κερασάκι είναι το άλλο, παραθέτω από το ένα ειδησεογραφικό site: "Το υπουργείο Υγείας έχει στη διάθεσή του όλα τα αναγκαία εργαλεία, ιδίως δε τα ψηφιακά πλέον, για να παρακολουθεί το σχετικό πεδίο: Μπορεί να παρακολουθεί πόσες εξετάσεις και γιατί συνταγογραφούνται ανά ασφαλισμένο, πόσες και κάθε πότε εκτελούνται, μπορεί να εφαρμόσει συνταγογραφικούς κανόνες που κατά καιρούς ανακοινώνει, δηλαδή να βάλει φίλτρα στην καταχρηστική συνταγογράφηση, εφόσον την έχει εντοπίσει, να κάνει ελέγχους σε πραγματικό χρόνο και όχι δειγματοληπτικά μόνο. Κι όμως, διαγνωστικά πρωτόκολλα, δικλείδες ασφαλείας, συνταγογραφικοί έλεγχοι, όλα όσα (γνωρίζουμε ότι εφαρμόζονται σε αλλες χώρες και) θα μπορούσαν να συγκρατήσουν τη σχετική δαπάνη και να ελαχιστοποιήσουν ή και να μηδενίσουν τις επαχθείς επιστροφές του claw back δεν εφαρμόζονται."

Έχουν δηλαδή όλα τα μέσα με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση για να λύσουν σωστά το ζήτημα, αλλά δεν τα χρησιμοποιούν, τα συγχαρητήριά μας!
 
Έχουν δηλαδή όλα τα μέσα με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση για να λύσουν σωστά το ζήτημα, αλλά δεν τα χρησιμοποιούν, τα συγχαρητήριά
@Πεταλούδα έχω την εντύπωση ότι αρκετά (όχι όλα) από τα θετικά που έχουν γίνει (θεωρώ τον έλεγχο στις συνταγογραφήσεις σωστό, όντως γίνεται κατάχρηση) κολλάνε αφενός σε παρωχημένες νοοτροπίες, αφετέρου στο σοκαριστικό ποσοστό ψηφιακού αναλφαβητισμού.
Βέβαια, ο τρόπος που έχει δομηθεί η δημόσια διοίκηση από συστάσεως του Ελληνικού κράτους είναι οθωμανικός, το λιγοτερο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στον πρακτικό τομέα της συναλλαγής κράτους-πολιτών. Χωρίς να βάζω αρνητικό πρόσημο πουθενά, έχω την αίσθηση ότι ποτέ δεν θα ξεκολλήσουμε από τον μικροεπαρχιωτισμό και τις πελατειακές νοοτροπίες
 

Πεταλούδα

Θαλασσογέννητη Ελπίδα των Ηλιόμορφων Ονείρων
Και μια ακόμα μικρή ιστορία μου που εκτυλίχτηκε πρόσφατα. Μίλησα με την υπηρεσία του δήμου που πριν χρόνια είχε τοποθετήσει μια πινακίδα για θέση πάρκινγκ αναπήρου - με δίπλα κολλημένη η απόφαση με αριθμό πρωτοκόλλου (* η θέση διάστασης όσο χωράει ένα αναπηρικό καρότσι ή να περάσει ένα φορείο μιας και βρισκόταν σε είσοδο σπιτιού - δεν μπορείτε να φανταστείτε τι αγώνα δώσαμε τον πρώτο καιρό για να μην παρκάρουν παρόλη την σήμανση). Πλέον, δυστυχώς, δεν χρειάζεται η θέση και όταν ρώτησα τι διαδικασία χρειάζεται για να βγει η πινακίδα, μου είπαν δεν ξέρω, δεν νομίζω να χρειάζεται να κάνετε κάτι, θα κρατήσω τα στοιχεία σας και θα το δούμε. Πέρασαν μερικές μέρες και δεν είχα καμία απόκριση, κι επειδή δεν πήρα καμία σοβαρή απάντηση και θέλουμε να είμαστε σωστοί και επειδή δεν νιώθω καμία εμπιστοσύνη, πήγα και έκανα μια απλή αίτηση με το αίτημά μου, πήγα στο γενικό τμήμα πρωτοκόλλου, μου το πρωτοκολλήσαν και μου είπαν ότι θα τους το στείλουν. To be continued..
To be continued και περίπου έξι μήνες μετά διάβασε το αρμόδιο τμήμα την αίτησή μου και επικοινώνησε μαζί μου η υπηρεσία του δήμου που αρχικά μου είχε πει "δεν ξέρω / δεν νομίζω να χρειάζεται να κάνετε κάτι" (όταν τους μίλησα δεν είχα μαζί μου το έντυπο που είχα σημειώσει το τηλέφωνό τους, το είδα μετά) να μου πει την διαδικασία που πρέπει να κάνω (τώρα την έμαθαν πάντως), την έκανα αρχές Δεκέμβρη και τώρα περιμένω να δω πότε θα υλοποιηθεί.

Το θέμα το οποίο με δυσαρεστεί είναι ότι μόνη της η ηλεκτρονική διακυβέρνηση και όλες οι τεχνολογικές υποστηρίξεις και τα συστήματα δεν πρόκειται να λειτουργήσουν στο εύρος των δυνατοτήτων τους, γιατί πίσω από αυτά χρειάζονται να γίνονται καθημερινά πράγματα, που εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι δεν γίνονται (για να μην αναφέρω νέα ιστορία μου από τον ΟΑΕΔ αυτή φορά, ή την είδηση που διάβασα πρόσφατα ότι εδώ και ένα μήνα έχει καταρρεύσει ψηφιακά το Κρατικό Νοσοκομείο της Νίκαιας).
 
Top