Πονεμένες Ιστορίες Καθημερινής Τρέλας

Περαστικά να ναι και εύχομαι να κερδίσεις τα λεφτά που έδωσες στο Τζόκερ. Και με το παραπάνω
 
Μια ενσταση έχω μόνο για το συμπερασμα νουμερο πέντε.. Κατω τα χέρια απο τα μουστάκια!
Δεν πειράζω κανένα μουστάκι, κανενός, σου δινω τον λόγο μου, :ρ
(Ευχαριστώ)
@Έλλη Μ λυπάμαι πραγματικά.
Έτσι είναι όμως, για όποιον διαλέγει να ζει επικίνδυνα, στην κόψη του μαχαιριού.
Περαστικά σου.
Το να ζεις επικίνδυνα, δεν φτάνει ούτε για τα έξοδα (λέει ο Αρανίτσης). Του νοσοκομείου, υπερθεματίζω εγώ.
(Ευχαριστώ)
Περαστικά έλλη!
Ευχαριστώ, πάνε πάνε τα ράμματα.
Περαστικά σου και από εδώ και πέρα μόνο καλά να σου τυχουν!!
Και μ' εναν καλό γαμβρό :))))
Περαστικά να ναι και εύχομαι να κερδίσεις τα λεφτά που έδωσες στο Τζόκερ. Και με το παραπάνω
Απο την εφορία ό,τι πάρω.
Εεε γιατί άραγε;; :φιρουλί:
Αφαιρώντας τα τελευταία τρια γράμματα της λέξης, τί μένει;
Ευχαριστεις, παρακαλώ..:θρρρ:
Πάντως, πλέον, πουλάνε και καρπούζια έτοιμα, κομμένα. Για να μην τρέχετε σε φαρμακεία, νοσοκομεία, κέντρα υγείας, κλινικές αποτοξίνωσης, οινομαγειρεία κλπ.
Τα κέντρα αισθητικής παρέλειψες. :ρ

Αποδίδω το ατύχημά μου (γιατι ετσι με βολεύει) στη ζαλάδα που ειχα όλη μέρα απο το αστρα ζενεκα, όχι επειδη, ξερω γω, ειμαι τελειως γκουφυ. Οοοοοχι!!.-

Σας ευχαριστώ ρε παιδια για τις ευχες, ελπιζω να μην παρελειψα κανεναν.
 
Απο τοτε που διαβασα την ταλαιπωρια που τραβηξες, δεν μπορω να βγαλω απο το μυαλο μου το ατσαλινο γαντι (αυτο που μοιαζει με το γαντι του Μιχαλη Τζακσον, αλλα ειναι για να μην φιλεταρεις το χερι σου, και οχι για φιγουρα). Δεν κανω πλακα, και δεν ξερω αν τελικα βολευει, αλλα πιστευω δεν θα ηταν κακη αγορα.
Αυτο που εχω καταλαβει απο μενα (γκουφυ κι εγω), ατυχηματα παθαινω οταν εχω νευρα ή όταν σκεφτομαι κατι αλλο απο αυτο που κανω :γρμβ:
 
~~ΕΦΚΑ, αυτός ο Άγνωστος~~
Θελω να σας πώ ότι σήμερα έλαβα απαντητική απόφαση αιτησης που είχα καταθέσει στις 30/11/2022 στον ΕΦΚΑ, με ημερομηνία απόφασης 12/6/2024. Γιαατιιι, τα καλά της ηλεκτρονικης διακυβέρνησης (γελαστε όσο πιο δυνατά γινεται, να σας ακούσω κι εγω στην Πανόρμου) πρέπει να λέγονται.

Και φυσικά, θα σας διηγηθω με ειλικρίνεια, δίχως ίχνος υπερβολής, πώς φτάσαμε εναμιση+ χρόνο μετά, στην πολυπόθητη επιστολή.
Μεταβαινω στον πλησιέστερο ΕΦΚΑ με όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και την αίτηση (γιατί, φυσικά, ηλεκτρονικά δεν ήταν δυνατόν να κατατεθουν όλα αυτά τα μυστικά εγγραφα και οι εμπιστευτικές πληροφορίες) αφού μου έχουν κλεισει τηλεφωνικα ραντεβού ένα μήνα νωρίτερα κι αφού εχω πάρει άδεια από τη δουλεια μου. Χαρα εγώ, θα παώ, θα τελειωσω γρήγορα και μετά κέντρο για ψωνια.

Αφου φτάνω εκει συνοδευόμενη (γιατι ήταν βεβαιο πώς στο πρώτο όχι και πρόσκομμα που θα ακουγα, θα σηκωνουμουν να φύγω), ενημερώνω για το ραντεβου στην πόρτα λες και ημουν κλεφτης, μου ζηταν να δουν τα χαρτια, τα δινω στην κυρία επι των τιμών και μου τα επιστρέφει ολόχαρη, ενημερώνοντάς με ότι πρεπει να μεταβω στον ΕΦΚΑ της περιοχής που εργαζόμουν την εποχή για την οποια κατέθετα τα χαρτια. Κοιτάω αριστερά μου, τους προσκομίζει ο συνοδός μου εγκύκλιο προς ΕΦΚΑ ότι οι εν λόγω αιτησεις κατατιθενται και πρέπει να γινουν δεκτές στον πλησιεστερο ΕΦΚΑ της περιοχής που διαμένει καθεις. 1-0 για την κυριουλα, μας αφησε να περάσουμε το κατώφλι της υπηρεσίας.

Πάει στη θεση εργασίας της, πίσω από έναν γκισε, εχει απολογηθει, μου αρχιζει τις γλύκες, με παραπεμπει σε ένα άλλο γραφείο για να πρωτοκολληθει η αίτηση και μου ζητάει να της την επιστρέψω, αφού τελειωσω. Και όντως πάω. Παω σε ένα γραφείο με 4-5 θεσεις εργασιες, άλλη μια πόρτα που οδηγεί σε καποιον προϊστάμενο κι άλλο ένα γραφείο παραμέσα. Το γραφειο και οι θεσεις άδειες όλες. Ηταν μια κυριούλα που τακτοποιουσε κατι εγγραφα, μαζευε σκουπίδια κι υπέθεσα, τόσο από το τί εκανε όσο κι από το παρουσιαστικό της, ότι είναι η καθαριστρια την οποία, σκεφτομαι, δεν χρειάζεται να ενοχλήσω, θα περιμένω να ερθει καποιος υπάλληλος.
Εξ αιφνης, ακουω μιαν επιτακτικη, αγενη και τσιριχτή φωνή να ρωταει:
«Τι θέλετε;»
«Καποιον υπάλληλο να καταθεσουμε μιαν αιτηση για να πρωτοκολληθει κλπ»
«Εχει χαλάσει το πρωτόκολλο (pardon??), δεν μπορείτε σήμερα, ελάτε πάλι σε 2 μέρες που θα μας το εχουν φτιάξει.»
«Τι εννοείτε, εχει χαλάσει το πρωτόκολλο; Να πατησετε μια σφραγίδα σε ένα τετραγωνο χαρτάκι και να γράψετε χειρόγραφα έναν αυξοντα αριθμό;»

Κι εκει, η κυρία, αρχίζει τις φωνές!!!! Φωνες, όχι αστεία. Να μου δειχνει τις αιτησεις μπροστά της που εχουν προτεραιότητα να πρωτοκολληθουν γιατι εχει χαλάσει το πρωτοκολλο :ωιμέ::ωιμέ::ωιμέ:, που πια είναι ηλεκτρονικο:ωιμέ::ωιμέ::ωιμέ::ωιμέ:, και μετά να παρει σειρα η δική μου και εκει απλως εχω σταματησει να ακουω, εχω θυμώσει τόσο πολύ με τις φωνες της, το υφος της και τη συμπεριφορά της, και της απαντάω πια στον ενικο, τη ρωτησα για ποιον λογο φωνάζει και αν γνωριζόμαστε από χθες για να εχει παρει τετοιο θαρρος και την ενημέρωσα ότι ξερω κι εγω να φωνάζω, δυνατότερα από εκεινη. Από τη μια να με συγκρατει ο συνοδός μου, από την άλλη να βγαινει κι η προισταμένη από το γραφείο της κι εγώ να θελω να φύγω τρεχοντας από κει μεσα. Η προϊσταμένη, προς μεγάλη μου εκπληξη, απολογήθηκε για τη συμπεριφορά της θειτσας, μας εξηγησε τις ιδιες μαλακιες που μας ειπε κι η άλλη, απολογηθηκε ξανα, μας εδωσε το τηλέφωνό της για να την καλεσουμε σε δυο μερες και να μας ενημερωσει για τον αριθμο πρωτοκόλλου της αιτησης, η οποία θα διαβιβαζόταν στον αντιστοιχο ΕΦΚΑ προς διεκπεραίωση, γιατι προφανως είτε δεν εχουν ενιαιο σύστημα επεξεργασιας είτε δεν ξέρουν αν έχουν.

Κατά τον Φλεβάρη 2023, ελαβα επιστολή κοινοποίησης από κεινο το ΕΦΚΑ ότι η αίτηση ειχει διαβιβαστεί κάπου στο Περιστερι. Αποφάσισα να καλεσω τον Απρίλιο, ανεπιτυχώς και τον Μαϊο απέστειλα email, ρωτωντας αν εχουν παραλάβει την αιτηση και αν εχουν εικόνα για τον χρόνο που απαιτειται για τη διεκπεραίωσή της. Την ιδια ημέρα, αργά το μεσημερι, με καλει μια υπάλληλος να ζητησει διευκρινησεις για το email που ειχα αποστείλει. Αφου της επαλαμβανω τα παραπάνω, αρχισε τις υποδειξεις αρχικά και τη γκρινια στη συνέχεια. Οι υποδείξεις είχαν να κάνουν με το αν γνωρίζω ποσοι συνταξιουχοι εχουν καταθέσει τα χαρτιά τους για να πάρουν συνταξη ώστε να ζήσουν και πόσο σοβαρότερο είναι αυτό σε σχέση με το δικό μου αίτημα και η γκρινια ήταν με το ότι δουλευει σε ένα γραφείο αντικαθιστώντας άλλους, κανοντας μια δουλεια που δεν είναι ευθυνη της κι είναι μόνη της. Στο πρώτο σκέλος, ελαβε απάντηση ότι κάθε αιτηση διεκπεραιώνεται σε σχεση με τον χρόνο παραλαβής της και στο δευτερο, να απευθυνθει στο τμημα HR για τα παράπονά της. Αφου με ενημέρωσε ότι εχει βρει την αίτησή μου και θα κοιτάξει να μου απαντήσει άμεσα, έλαβα τον Νοεμβριο έτερη επιστολή κοινοποίησης από τουτο τον ΕΦΚΑ αυτή τη φορά προς τον ΕΦΚΑ Ακαδημίας οπου ήταν και η εδρα του προηγούμενου εργοδότη μου. Δηλαδή, τριαλαλι τριαλαλο.

Εκει, τα παρατησα, έστειλα 2 φορές μεηλ χωρίς αποκριση, και κάπου τον Μαρτιο του 2024 τα παράτησα.

Αλλα σήμερα!!! Σημερα, εεε;;;;

Τι να πω, θα ελεγα "γίδια", αλλά δεν μου φταιν τιποτε τα καημενα
 

Πεταλούδα

Θαλασσογέννητη Ελπίδα των Ηλιόμορφων Ονείρων
Η ιστορία σου Έλλη δεν είναι (καθημερινής) τρέλας, διότι τέτοιου είδους περιστατικά θεωρούνται νόρμα σε συναλλαγές που έχουν να κάνουν με το κράτος. Το δίχρονο πρέπει να είναι ένας μέσος χρόνος απόκρισης, θυμάμαι τόσο χρειάστηκε ένας φυσιοθεραπευτής να πληρωθεί από το ΕΦΚΑ για έναν μήνα που στο χαρτί που του είχα προσκομίσει πάνω από την υπογραφή δεν του είχα γράψει χειρόγραφα ένα στοιχείο, το διορθωμένο χαρτί το προσκόμισε άμεσα στην υπηρεσία τους, αλλά όπως φαίνεται άμα χάσεις πίστα μπαίνεις φυλακή (σαν την Μονόπολη) και όταν βγεις ξεκινάς από την αρχή.
Για να μην σχολιάσω το άλλο τραγελαφικό, ότι στην άυλη συνταγογράφηση οι φυσιοθεραπείες τυπώνονται γιατί έχουν βρει τρόπο να γίνονται κάποιες μαϊμουδιές στις άυλες συνταγογραφήσεις, κατά τα άλλα εκτός ότι οι διαδικασίες τρέχουν σφαίρα με την μηχανογράφηση, είναι και ασφαλή!

Πάντως ένα σημαντικό πρόβλημα πέρα από τα προαναφερόμενα ή και με άλλα (λίγα ακούγονται αυτή την περίοδο στις ειδήσεις για την greek mafia που τα πλοκάμια της υπάρχουν σε διάφορους δημόσιους τομείς;), είναι και η υποστελέχωση των υπηρεσιών. Γύρω στον Μάιο που έκανα τις φορολογικές μας δηλώσεις, αντιμετώπισα ένα θέμα το οποίο μου είχε βγάλει μήνυμα να απευθυνθώ στην εφορία που ανήκω. Είχα χρόνια να πάω και ήταν αισθητή η ερημιά στα γραφεία και μου είπαν ότι τις κλείνουν σιγά σιγά. Απάντηση δεν πήρα από μία υπάλληλο για το θέμα μου, παρά μόνο ηρωνεία τι θα κάνω άμα κλείσει η εφορία, "θα δω τι θα κάνω τότε, τώρα μπορείς να κάνεις την δουλειά σου;" Φυσικά δεν την έκανε και μετά από κάποια γαλλικά μίλησα τηλεφωνικά με έναν ευγενικό κύριο, τον διευθυντή, τον οποίο τον πήρε ο σεκιούριτι του κτιρίου, του εξήγησα την εμπειρία που είχα πριν λίγο και για το θέμα που αντιμετώπιζα μου είπε ότι αν σε μερικές μέρες συνεχίζει και μου βγάζει το ίδιο μήνυμα να κάνω με άλλο τρόπο την πληρωμή, πχ σε προπατζίδικο. Τον ευχαρίστησα και με καλή διάθεση του είπα ότι καλό θα ήταν σε παρόμοια θέματα να πουν στην μηχανογράφηση να αλλάξουν το μήνυμα από "απευθυνθείτε στην εφορία της περιοχής σας" σε "απευθυνθείτε στο προπατζίδικο της γειτονιά σας."

Και μια ακόμα μικρή ιστορία μου που εκτυλίχτηκε πρόσφατα. Μίλησα με την υπηρεσία του δήμου που πριν χρόνια είχε τοποθετήσει μια πινακίδα για θέση πάρκινγκ αναπήρου - με δίπλα κολλημένη η απόφαση με αριθμό πρωτοκόλλου (* η θέση διάστασης όσο χωράει ένα αναπηρικό καρότσι ή να περάσει ένα φορείο μιας και βρισκόταν σε είσοδο σπιτιού - δεν μπορείτε να φανταστείτε τι αγώνα δώσαμε τον πρώτο καιρό για να μην παρκάρουν παρόλη την σήμανση). Πλέον, δυστυχώς, δεν χρειάζεται η θέση και όταν ρώτησα τι διαδικασία χρειάζεται για να βγει η πινακίδα, μου είπαν δεν ξέρω, δεν νομίζω να χρειάζεται να κάνετε κάτι, θα κρατήσω τα στοιχεία σας και θα το δούμε. Πέρασαν μερικές μέρες και δεν είχα καμία απόκριση, κι επειδή δεν πήρα καμία σοβαρή απάντηση και θέλουμε να είμαστε σωστοί και επειδή δεν νιώθω καμία εμπιστοσύνη, πήγα και έκανα μια απλή αίτηση με το αίτημά μου, πήγα στο γενικό τμήμα πρωτοκόλλου, μου το πρωτοκολλήσαν και μου είπαν ότι θα τους το στείλουν. To be continued..
 
Last edited:
Του πρωτοκόλλου δηλαδη.

Πολλα πραγματα λειτουργουν με την ιδια γιδοσυνη και στον ιδιωτικο τομεα. Ακομη και στις εταιρείες τηλεφωνιας που χρειάστηκε να απευθυνθω περυσι και να τρεξω καποιες πολυ δυσαρεστες διαδικασιες, η ανοργανωσια, η ασυνεννοησία, η κωλυσιεργία είναι ανευ προηγουμένου. Δεν χρειάζεται να ειναι καποιος νευρικος ή αρνητικα προδιατεθειμενος για να εκνευριστει ή να καταληξει να θυμώσει.
 
Γιαατιιι, τα καλά της ηλεκτρονικης διακυβέρνησης (γελαστε όσο πιο δυνατά γινεται, να σας ακούσω κι εγω στην Πανόρμου) πρέπει να λέγονται.​
Οκ, στην περίπτωση που αναφέρεις έχεις δίκιο, αυτό όμως δεν αναιρεί πως ο Πιερρακάκης έκανε σοβαρή δουλειά με υποδομές στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση και δουλειές που πριν μερικά χρόνια έπρεπε να στήνεσαι σε ουρές για ώες σε κάτι περίεργους βλ. ΚΕΠ, κλπ τώρα τελειώνουν μέσα σε 10 λεπτά και μάλιστα από την καρέκλα του σπιτιού / γραφείου σου!
Επίσης, αν μάθεις πως έκαναν τα εμβόλια για την Κοβιντ άλλες χώρες (υποτίθεται προηγμένες), θα βάλεις τα γέλια.
Με τηλεφωνικά ραντεβού, σε φαρμακεία, και ο κόσμος περίμενε σε ουρές.
Εδώ σε εμάς όλα έγινα με τάξη, ραντεβού και κυρίως ηλεκτρονικά χωρίς να χρειαστεί επιπλέον ταλαιπωρία για του πολίτες από την ήδη υπάρχουσα λόγω πανδημίας.
Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά για τα οφέλη και τις καινοτομίες τις ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

Νομίζω είναι άδικο να την αναιρούμε επειδή κάπου υπάρχουν τρύπες ή ατέλειες, οι οποίες αν θες την γνώμη θα βελτιωθούν κι αυτές.
Αλλά από το -5% να πας κατευθείαν στο 100% δεν γίνεται με υπουργούς αλλά με ταχυδακτυλουργούς.

Γνώμη μου και πάλι. :)
 
Χαιρομαι παρα παρα πολυ που δεν εχεις ταλαιπωρηθει με τις δουλειες σου, αληθεια.

Εγω, παλι, κατι αυτο που αναφερω παραπανω, κατι αλλα διαδικαστικα δυσαρεστα που παλι ειχαν να κανουν με ολο αυτο, και ταλαιπωρηθηκα και στεναχωρηθηκα και δεν το σηκωνα, τη δεδομενη στιγμη. Κι εγω κι αλλοι κοντα σε μενα. :ναι:
 
Έχω ταλαιπωρηθεί πάρα πολλές φορές και ακόμα ταλαιπωρούμε, ειδικά σε περιπτώσεις που έχουν να κάνουν με τη δημόσια υγεία, όμως δεν μπορώ να είμαι αφοριστικός με κάτι το οποίο ήταν σωστό.
Δυστυχώς, η Ελλάδα έτρεφε ένα τέρας γραφειοκρατίας για παααααααααααααααααρα πολλά χρόνια, το οποίο θα το συναντάμε μπροστά μας συχνά-πυκνά και για αρκετό καιρό, μιας και είναι αδύνατο να αλλάξουν τα πάντα και κυρίως η νοοτροπία κάποιον ΔΥ.

Μεταξύ μας, αν ήμουν εγώ στη θέση σου θα έπαιζα ήδη ξύλο, αλλά προτιμώ να μην μπορώ να κάνω login ή να κολλάει η σελίδα του gov.gr παρά να βλέπω τις φάτσες όλων αυτών των γελοίων ΔΥ που για χρόνια έπαιζαν με τα νεύρα και την υπομονή μας.
 
δεν μπορώ να είμαι αφοριστικός με κάτι το οποίο ήταν σωστό.
Και πολύ καλά κανεις, εισαι σώφρων, ψυχραιμος και δικαιος. (Αληθεια)
Ομως, η άποψή (μου) για τα πράγματα (γενικώς), διαμορφωνεται με γνώμονα ίδιες (μου) εμπειρίες κι όχι αλλότριες.
Εν προκειμένω, τα αρνητικά και τα μη βοηθητικά -για μενα και μόνο, μιλαώ- υπερτερουν κατα κράτος, όπερ έδει δειξαι.
Οταν φτάσει να ανατραπει η αναλογία, να αντιστραφεί το πρόσημο, να εισαι σίγουρος, μιας και ειμαι ψυχαναγκαστικά δίκαιη, θα αναθεωρησω, δεν εχω αγκυλώσεις. :ναι::ναι:
 

Πεταλούδα

Θαλασσογέννητη Ελπίδα των Ηλιόμορφων Ονείρων
Προσυπογράφω την τελευταία ανάρτηση της Έλλης και μένα όσα θέματα προέκυψαν είχαν να κάνουν με την ανθρώπινη εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση. Μια χαρά μπήκε η ηλεκτρονική διακυβέρνηση και μακάρι να γίνουν ακόμα καλύτερες οι υπηρεσίες, όμως ο ανθρώπινος παράγοντας είναι καθοριστικός και δυστυχώς σε αυτό το κομμάτι είμαι απαισιόδοξη γιατί πιστεύω ότι δεν υπάρχει και δύσκολα αν θα υπάρξει πολιτική πρωτοβουλία που θα σπάσει πολλά σοβαρά αποστήματα του χώρου.
 
Πριν ένα μήνα περίπου χρειάστηκα ασθενοφόρο για ένα δικό μου πρόσωπο που έπρεπε να μεταβεί στο νοσοκομείο. Κάλεσα ασθενοφόρο γιατί αν το πήγαινα εγώ θα έπρεπε να περιμένει στα επείγοντα, κάτι που ήταν πολύ δύσκολο για το συγκεκριμένο άτομο λόγω των προβλημάτων υγείας που έχει, ενώ με το ασθενοφόρο σε κοιτάν πιο άμεσα.

Εξηγώ τι συμβαίνει, εξηγώ όλο το ιστορικό υγείας για να καταλάβουν γιατί πρέπει να έρθει ασθενοφόρο και μου λένε να περιμένουμε θα έρθει. Περνάει μία ολόκληρη ώρα και εν τω μεταξύ η κατάσταση χειροτερεύει. Παίρνω δεύτερη φορά τηλέφωνο και μου λέει η αχαΐρευτη που το σήκωσε οτι το περιστατικό μας δεν έχει προτεραιότητα λόγω μεγάλης ηλικίας και φύσης του περιστατικού. Λέω στον εαυτό μου να συγκρατηθεί και της εξηγώ ξανά οτι το πρόβλημα που υπάρχει αυτή τη στιγμή μπορεί να ακούγεται "εύκολο" ή "απλό" είναι όμως απόρροια άλλων σοβαρών προβλημάτων υγείας και οτι λόγω της μεγάλης ηλικίας δεν μπορεί να αντέξει άλλο και οτι ήδη κάνει τέσσερις ώρες υπομονή (κακώς δεν κάλεσα πιο νωρίς ασθενοφόρο, αλλά όλη αυτήν την ώρα έψαχνα γιατρό να έρθει στο σπίτι και δεν έβρισκα).

Μου απαντάει, λοιπόν, οτι δεν επαρκούν τα ασθενοφόρα για όλα τα περιστατικά και οτι δεν μπορεί να έρθει πιο γρήγορα. Και της απαντώ οτι "αν εσύ έχεις ήδη αξιολογήσει οτι το περιστατικό μας δεν είναι επείγον, που είναι λόγω ιστορικού, τότε πώς θα έρθει πιο γρήγορα το ασθενοφόρο; Αν φέρω εγώ τον άρρωστο στο νοσοκομείο δεν μπορεί να περιμένει στα επείγοντα και θα μου μείνει στα χέρια" Και μου απαντάει με μία απάθεια "τι να κάνουμε κυρία μου, έτσι είναι η κατάσταση". Εξακολουθώ να κρατώ την υπομονή μου και της απαντώ: "αν αυτός ο άνθρωπος μείνει άλλη μία ώρα χωρίς ιατρική βοήθεια μπορεί να πεθάνει" Η απάντηση ήταν "τι να κάνουμε θα πεθάνει". Κάπου εκεί θόλωσα...

Δεν θυμάμαι τι ακριβώς της είπα και νομίζω οτι μου έκλεισε το τηλέφωνο ή μπορεί να το έκλεισα και εγώ, δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι οτι, μπορεί όντως να μην υπάρχει επάρκεια ασθενοφόρων (σε τι χώρα ζούμε;...) ή μπορεί να πέσαμε σε φάση που οι κλήσεις ήταν πάρα πολλές ( ; ), αλλά ποτέ δεν απαντάς έτσι σε έναν άνθρωπο που προσπαθεί να πάει τον άνθρωπο του στο νοσοκομείο... Δεν ήταν απλά αγενής η απάντηση, ήταν απάνθρωπη απο μία υπάλληλο που δουλεύει στο Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βλακείας!!!

Δεν ήταν η πρώτη φορά που καλώ ασθενοφόρο και είχα να καλέσω απο προ πανδημίας. Ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα, ποτέ δεν συνάντησα τέτοια αργοπορία και ποτέ δεν μου μίλησε κάποιος τόσο απάνθρωπα! Απορώ ποιος τους εκπαιδεύει και με τι προσόντα κάθονται σε μία τέτοια θέση μερικοί...
 
Top