Συνεχίζοντας το βιβλίο του Σινιοσογλου :ο καρπός της ασθενείας μου":
Όπως φανερώνει και ο υπότιτλος (δοκίμιο με σάρκα και οστά) πρόκειται για κείμενα δοσμενα μέσα από την εμπειρία από όπου αντλεί την σοφια τους και μας την παρουσιάζει (θα λεγα) σε συμπυκνωμένη μορφή. Άλλοτε "ντυνοντας" κάποιες αλήθειες με ποιητικότητα και παρομοιωσεις, εμπνευσμένος από στιγμιότυπα της καθημερινής ζωής. Βρήκα ιδιαίτερα ενδιαφέρον αυτό που λέει για τους καλλιτέχνες, ότι κυνηγούν το εφήμερο και δεν ψάχνουν κανένα βάθος. Όμως ο συγγραφεας βλέπει σε αυτήν την στάση ζωής κάτι βαθύ, μια αλήθεια. Το ίδιο λέει και για το θέατρο "το θέατρο είναι επιφανειακό πράγμα, κι όμως τόσο που γίνεται βαθυ." Ακόμα ένα ενδιαφέρον σημείο ήταν η αναφορά στους μιμους. Όπως έμαθα πρόκειται για αρχαίες παραστάσεις όπου οι μιμοι μιμουνταν καθημερινές σκηνές της ζωής, κάποιες γελοίες και κάποιες σοβαρές. Ο λόγος τους περιλάμβανε αποφθέγματα, δηλαδή συμπυκνωμένη σοφία. Ο Σινιοσογλου χαρακτηρίζει αυτή την μίμηση ως παραμόρφωση και τερατοσπερμια, καθως η αντιγραφή δεν μπορει να ειναι πιστή, οπως αναφέρει. Ίσως και λόγο της υπερβολής που έχει η μίμηση. Διαβάζοντας αυτό το απόσπασμα για τους μιμους σκέφτηκα τις ταινίες του Lynch. Κάποιοι χαρακτήρες των ταινιών του παρουσιάζονται γκροτεσκοι, λέγοντας κάποιες φράσεις (όπως τα αποφθεγματα) γεμάτες μυστήριο που υπονοούν μια κρυμμένη σοφία (ενίοτε).