Και τι κάνει μια τέχνη "καλή";
(με βαθύ φιλοσοφικό και σκεπτόμενο ύφος το παραπάνω και ρουφώντας μια γουλιά λευκού τσαγιού...)
(με βαθύ φιλοσοφικό και σκεπτόμενο ύφος το παραπάνω και ρουφώντας μια γουλιά λευκού τσαγιού...)
Θυμήθηκα κι άλλο ένα που είχα παίξει και μου άρεσε στο PS1. Silent hill. Τα γραφικά ήταν ολίγον για τα πανηγύρια, αλλά η ατμόσφαιρα ήταν φανταστική και οι γρίφοι πολύ έξυπνοι.@Νικόλας Δε Κιντ Broken Sword που το θυμήθηκες;ιστορικό adventure παιχνίδι και αυτο, έχει κυκλοφορήσει πρόσφατα και το remake του Final Fantasy VII που είναι φοβερό..
Θα διαφωνούσε μαζί σου ο Καμίη (καλη, η καθαρη, η ατοφια) τεχνη εχει ως πρωταρχικο σκοπο να υπηρετησει την ιδια την τεχνη (στο ονομα της τεχνης θα πω με κομπασμο)
Γιατί δεν γυμνάζονται οι αντίχειρες από το χειριστήριο του PS;;;;;στο ανθρώπινο σώμα (κάπου, τέλος πάντων).
Αυτό ισχύει, ειδικά σε βιντεοπαιχνίδια εταιρειών όπως η Telltale όπου οι επιλογές του παίκτη καθορίζουν την τύχη των ηρώων και κατά συνέπεια την πλοκή, καταλήγοντας σε πολλές διαφορετικές εκδοχές της ίδιας ιστορίας.«Το να παίζετε βιντεοπαιχνίδια συχνά απαιτεί ενεργή στρατηγική, σχεδιασμό και λήψη εκτελεστικών αποφάσεων."
@Μοκαντάσα αλ Σάφερ Το ερωτημα (για μενα) ειναι τι κανει μια τεχνη καλυτερη.Και τι κάνει μια τέχνη "καλή";
(με βαθύ φιλοσοφικό και σκεπτόμενο ύφος το παραπάνω και ρουφώντας μια γουλιά λευκού τσαγιού...)
Αν σου πω οτι κι εγω τις προπροπροαλλες, βλέποντας να ειναι καπου ενα προς ενα η ισοτιμια, μου εκανε τετοια εντυπωση που νομιζα οτι καποιο bug υπηρχε πισω απο αυτο. Τελικα, οχι.ωωωω
Το δολάριο ξεπέρασε το ευρώ!
Στο δικο μου μυαλο, ειναι ο,τι και τα πακοτινιοπιτσινοδρακουλινια.Διασκέδαση σίγουρα ναι (και πολύ μάλιστα, σε τέτοιο βαθμό που μπορείς να παρασυρθείς μέχρι να κάνεις το μυαλό σου σούπα) - ψυχαγωγία (όπου στοχεύουν οι καλές τέχνες) σίγουρα όχι.