Χρυσένια
Αρχαιολόγος του Φόρουμ
@ΚρίτωνΓ
Οποιον βλεπεις μέσα, κατα 90 τοις εκατο παρακολουθει, ειδικα οταν μιλαμε για μεταπτυχιακο. Στο προπτυχιακο δινω ενα φειδωλο 70 τοις εκατο και φυσικα κατα προσεγγιση.
Αν εχουν απορια, πατανε το "χερακι" και παιρνουν τον λογο με το μικροφωνο ή γραφουν στο τσατ. Μην το εχεις αγχος.
Να κοβεις το μαθημα σε τεμαχια και μετα το τελος καθε θεματικης ενοτητας να ρωτας για αποριες. Ετσι θα τσεκαρεις κατα ποσο παρακολουθουν.
Να τους παροτρυνεις στην αρχη καθε μαθηματος, οποια απορια εχουν κατα τη διαρκεια να την γραφουν στη συνομιλια για να μη σε διακοπτουν και στο τελος καθε θεματικης ενοτητας να δινεις τις απαντησεις.
Για αξιολογηση του δικου σου περφορμανς μπορεις να βιντεοσκοπησεις το μαθημα και να σε δεις. Θα εχεις καλυτερη οπτική ακομη και απο live μαθημα σε αμφιθεατρο!
Επισης ειναι καλο να φαινεσαι να μιλας και οχι η φωτογραφια σου.
Και τελος αν φαινεσαι εσυ και οχι η φωτογραφια σου, φροντισε να εισαι χτενισμενος!
Οποιον βλεπεις μέσα, κατα 90 τοις εκατο παρακολουθει, ειδικα οταν μιλαμε για μεταπτυχιακο. Στο προπτυχιακο δινω ενα φειδωλο 70 τοις εκατο και φυσικα κατα προσεγγιση.
Αν εχουν απορια, πατανε το "χερακι" και παιρνουν τον λογο με το μικροφωνο ή γραφουν στο τσατ. Μην το εχεις αγχος.
Να κοβεις το μαθημα σε τεμαχια και μετα το τελος καθε θεματικης ενοτητας να ρωτας για αποριες. Ετσι θα τσεκαρεις κατα ποσο παρακολουθουν.

Να τους παροτρυνεις στην αρχη καθε μαθηματος, οποια απορια εχουν κατα τη διαρκεια να την γραφουν στη συνομιλια για να μη σε διακοπτουν και στο τελος καθε θεματικης ενοτητας να δινεις τις απαντησεις.
Για αξιολογηση του δικου σου περφορμανς μπορεις να βιντεοσκοπησεις το μαθημα και να σε δεις. Θα εχεις καλυτερη οπτική ακομη και απο live μαθημα σε αμφιθεατρο!
Επισης ειναι καλο να φαινεσαι να μιλας και οχι η φωτογραφια σου.
Και τελος αν φαινεσαι εσυ και οχι η φωτογραφια σου, φροντισε να εισαι χτενισμενος!
