Η ζωή (μας) την εποχή του Κορωνοϊού

Νιικος

Κοινωνός
και όπως λέει το άρθρο "θα υπάρξει αναλυτική ενημέρωση για την καθεμία καταγγελία με την ολοκλήρωση των ερευνών".
φοβάμαι ότι το συγκεκριμένο άρθρο είναι ανάλογης εγκυρότητας με το παραπάνω

πρώτη είδηση έχει το "ΕΔΕ για το βίντεο με το χαστούκι αστυνομικού σε γυναίκα "
στο βίντεο φαίνεται η κυρία να χτυπάει αστυνομικό στο 0:08

Φυσικά δεν επικροτώ ούτε το χαστούκι ούτε το ότι δε τη συνέλαβαν
αλλά να την βγάλουμε και θύμα είναι άνω ποταμών
 

Αντέρωτας

Ξωτικό του Φωτός
Προσωπικό λέσχης
Γι' αυτο ας βγαλουμε το δικο μας πορισμα που ειναι πιο εγκυρο απο των δημοσιογραφων η των αξιωματικων ή των δικαστων, και ας το κοινοποιησουμε στους φιλους μας που ουτε αυτοι εχουν ιδεα απο νομους, διαδικασιες, τα στοιχεια κλπ :ωραίος:
 

Πεταλούδα

Θαλασσογέννητη Ελπίδα των Ηλιόμορφων Ονείρων
Προσωπικό λέσχης
φοβάμαι ότι το συγκεκριμένο άρθρο είναι ανάλογης εγκυρότητας με το παραπάνω
Το συγκεκριμένο άρθρο είναι δημοσιογραφικό και αναγράφει μια είδηση, το γεγονός ότι η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων θα διερευνήσει τις καταγγελίες πολιτών προς αστυνομικούς για τα γεγονότα της Νέας Σμύρνης. Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο πέρι εγκυρότητας.

Φυσικά δεν επικροτώ ούτε το χαστούκι ούτε το ότι δε τη συνέλαβαν
αλλά να την βγάλουμε και θύμα είναι άνω ποταμών
Πιάνεις άλλη περίπτωση τώρα με το χαστούκι.

Όπως κι αν έχει, αν εσύ δικάζεις και καταδικάζεις διαδικτυακά με βίντεο λίγων δευτερολέπτων είναι δικαίωμά σου. Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη που έχει όλα τα στοιχεία και είναι η δουλειά της και θα περιμένω τα αποτελέσματα της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων της αστυνομίας, για αυτή τη υπόθεση, όπως και για τις υπόλοιπες που εκρεμούν.
 
Last edited:

Νιικος

Κοινωνός
Το συγκεκριμένο άρθρο είναι δημοσιογραφικό και αναγράφει μια είδηση, το γεγονός ότι η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων θα διερευνήσει τις καταγγελίες πολιτών προς αστυνομικούς για τα γεγονότα της Νέας Σμύρνης. Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο πέρι εγκυρότητας.
και το παραπάνω από εφημερίδα ήταν αλλά είδες κι εσύ ήταν μυθοπλασία



Πιάνεις άλλη περίπτωση τώρα με το χαστούκι.

Όπως κι αν έχει, αν εσύ δικάζεις και καταδικάζεις διαδικτυακά με βίντεο λίγων δευτερολέπτων είναι δικαίωμά σου

Η περίπτωση αυτή είναι από το λινκ που παρέθεσες
Δε βλέπω να έχω πάρει θέση κάπου,υπέρ ή κατά
διατηρώ κριτική σκέψη και επισημαίνω την αντίφαση μεταξύ των εικόνων και των ερμηνειών που τους δίνουν
 

Πεταλούδα

Θαλασσογέννητη Ελπίδα των Ηλιόμορφων Ονείρων
Προσωπικό λέσχης
Κανένα από τα αναφερόμενα δεν είναι μυθοπλασία. Είναι καταγγελίες που θα διερευνηθούν. Αν το σχόλιο σου "αλλά να την βγάλουμε και θύμα είναι άνω ποταμών" σε ένα χαστούκι αστυνομικού προς πολίτη, το θεωρείς κριτική σκέψη, πάω πάσο.
 

Νιικος

Κοινωνός
Κανένα από τα αναφερόμενα δεν είναι μυθοπλασία.
μυθοπλασία είναι το
Όπως φαίνεται στο βίντεο, η κοπέλα ζητάει από τους αστυνομικούς να μην είναι τόσο βίαιοι κατά τη διάρκεια σύλληψης ενός φίλου της. Εκείνη τη στιγμή, πλησιάζουν συνάδελφοί τους, την κλωτσάνε και τη ρίχνουν απότομα κάτω.
όπως αποδεικνύει το βίντεο που δείχνει ολόκληρο το περιστατικό

Αν το σχόλιο σου "αλλά να την βγάλουμε και θύμα είναι άνω ποταμών" σε ένα χαστούκι αστυνομικού προς πολίτη, το θεωρείς κριτική σκέψη, πάω πάσο.
όχι
η κριτική σκέψη πάει στο ότι μπήκα στον κόπο,είδα το βίντεο με το περιστατικό,και πρόσεξα ότι στο 0:08 η κυρία επιτέθηκε πρώτη σε αστυνομικό
 

Φαροφύλακας

Υποθετικός Σοφέρ
Προσωπικό λέσχης
Ομολογώ πως είμαι έξω από τα πράγματα.

Πάντως, στο συγκεκριμένο βίντεο μου κάνει εντύπωση η αφήγηση, η οποία μοιάζει να είναι ασύμβατη τουλάχιστον με τις εικόνες που παρουσιάζονται.

Και τουλάχιστον για το πανό που κατέβασαν, σιγά το πράγμα. :ρ Νομίζω, μάλιστα, πως οφείλουν να το κάνουν. Γενικότερα, δεν επιτρέπεται να ανεβάζεις αφίσες, πανό κτλ. όπου σου καπνίσει. Ας είναι ο Γιάννης Πλούταρχος, ας είναι ο Ολυμπιακός, ας είναι το ΠΑΜΕ.
 
Last edited:

Πεταλούδα

Θαλασσογέννητη Ελπίδα των Ηλιόμορφων Ονείρων
Προσωπικό λέσχης
Ακριβώς, μοιάζει, γιατί ο καθένας μας δίνει την δική του ερμηνεία σε κομμάτια αφήγησης, όχι σε ολοκληρωμένα γεγονότα.

Αντίθετα, όταν χθες ανάφερα το γεγονός της είδησης ότι αυτά και πλήθος άλλων καταγγελιών που έκαναν πολίτες προς αστυνομικούς για τα γεγονότα της Νέας Σμύρνης, ότι θα διερευνηθούν από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων των Σωμάτων Ασφαλείας, αυτή η είδηση αποδομήθηκε για την εγκυρότητά της… χωρίς αποδείξεις!

Για αυτό παραθέτω και την επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, που περιλαμβάνει όλα τα περιστατικά που ανάφερε το άρθρο που είχα βάλει προηγουμένως και η οποία τιτλοφορείται «Ανακοίνωση σχετικά με έρευνες για καταγγελίες περιστατικών αστυνομικής αυθαιρεσίας».
 

Πίκος Απίκος

Κοινωνός
Η καταντια του συνδικαλιστικου κινηματος.
Εν μεσω πανδημιας οι σκοροφαγωμενοι συνδικαλιστες μαζί με τον Συριζα ετοιμαζονται για συλλαλητηρια, δηλαδη στριμωξιδι, για επιταξη του ιδιωτικου τομεα χωρις αποζημειωσεις. Αντιφασεις μαζεμενες που δηλωνουν αγνοια, ανοησία, δολο ή κατι αλλο;
Καταρχας μεσα σε πανδημια το να συνωστιζεσαι και μετα να ζητας τα ρεστα απο την υγεια ειναι οξυμωρο.
Κατα δευτερον ειναι αστειο το συνθημα να μην αποζημειωθουν οι ιδιωτες. Που ζουν οι ανθρωποι; Πιστευουν ακομα πως μπορουν να εχουν σε ομηρια επιχειρησεις και κρατος; Ας τους ενημερώσει καποιος πως πλεον ειναι γραφικοι και υπο αυτες τις συνθηκες επικινδυνοι.
Μια χουφτα ατομων δεν μπορει να απειλει κανεναν και κυριως να επηρεαζει τον δημοσιο βιο.
Απο την αλλη αν ο Τσιπρας βασιζεται σε τετοια αντιπολιτευση ας τον ενημερωσει καποιος πως το 10% πλησιαζει.
 

Σαώρη

Θεραπεύτρια Μαγικών Πλασμάτων
Ευαγγελισμός (Αθήνα) πριν λίγες ώρες για παράδοση επειγόντων περιστατικών
565

Αλλά ναι ξέχασα, δεν διαμαρτυρόμαστε για τα δις που δόθηκαν για μεταχειρισμένο πολεμικό εξοπλισμό, για τα παιδιά και τις οικογένειες που δεν τα καταφέρνουν με την τηλεκπαίδευση λόγω απουσίας διαδικτύου ή αρκετών συσκευών (κοντεύει να τελειώσει η σχολική χρονιά και δεν έχει δοθεί το voucher) , για τα εκατομμύρια που σπαταλήθηκαν στο δήμο Αθηναίων, για ένα σχέδιο χωρίς αποτέλεσμα και νόημα, για την αστυνομία στα πανεπιστήμια και γενικά παντού, που είναι πιο πολλοί από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και τις ΜΕΘ. Όχι ξέρω, φωνάζουμε μόνο για τις διαμαρτυρίες και τις συγκεντρώσεις που απαιτούν εδώ και ένα χρόνο όπως θα πρεπε να χτιστούν ΜΕΘ, να αυξηθεί το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και όχι να γίνουν όλα τα νοσοκομεία μίας νόσου (παίρνοντας δωμάτια ΜΕΘ από το μοναδικό νοσοκομείο τραύματος -ΚΑΤ- στην Αθήνα), να μην αφήσουμε την παιδεία κάτω από τα μάτια της αστυνομίας και τα υπόλοιπα ανθρώπινα δικαιώματα. Καλό μας ξημέρωμα.....
 

Φαροφύλακας

Υποθετικός Σοφέρ
Προσωπικό λέσχης
Αυτήν την στιγμή η Ελλάδα εξοπλίζεται με νέο και μεταχειρισμένο πολεμικό υλικό, και καλά κάνει. Ποτέ άλλοτε δεν θυμάμαι τα γεωπολιτικά πράγματα να είναι τόσο επισφαλή για την χώρα μας. Και ευτυχώς, έχει κάνει (ήδη με την προηγούμενη κυβέρνηση αλλά και ειδικά με αυτήν) τις καλύτερες δυνατές συμμαχίες, που επίσης είναι σημαντικό.

Τώρα, για την τηλεκπαίδευση, ως εκπαιδευτικός που συμμετέχω σε αυτήν, μου κάνει εντύπωση πόσο απρόσκοπτα εκτυλίσσεται. At least in my neck of the woods. Πραγματικά, τα περίμενα πολύ χειρότερα τα πράγματα. Βέβαια, εγώ κρίνω από την δική μου εμπειρία. Φαντάζομαι πως μέσα στο μεγάλο πλήθος σχολείων και μαθητών, θα υπάρχουν και προβλήματα. Κανείς δεν ήταν έτοιμος για αυτό που μας βρήκε. Στην δική μου αντίληψη και μέσα από την δική μου εμπειρία, τα αντανακλαστικά της πολιτείας ήταν καλά και μεταβήκαμε σε κάτι που δουλεύει, με τα όποια θέματά του. Επίσης, να προσθέσω, επειδή συμμετέχω και σε εκπαιδευτικές κοινότητες με διεθνή χαρακτήρα, στα περισσότερα κράτη αντιμετωπίζουμε ολόϊδια προβλήματα, εκεί που δεν θα το περίμενα κιόλας.

Όσο για το τέλος στο ταμπού της αστυνόμευσης των Πανεπιστημίων προσωπικά θεωρώ πως ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει. Και βέβαια μαζί μου και η πλειοψηφία των Ελλήνων.

Σε έναν πολύ προβληματικό πλανήτη η Ελλάδα είναι μία καλή δημοκρατία, με τα όποια προβλήματά της, στην οποία τα ανθρώπινα δικαιώματα προστατεύονται, στο σύνολό τους ικανοποιητικά και το λέω, παρακολουθώντας αυτό το θέμα δεκαετίες τώρα. Υπάρχει μια διαρκής πρόοδος και ουσιαστική βελτίωση.
 

Λήδα

Κοινωνός
Εχω τρεις ανηψιές στην Ελλάδα. Η μία είναι στο γυμνάσιο οι αλλες δυο στο δημοτικό. Τις βοηθω εδω και χρόνια με τα μαθήματα μέσω zoom. Η εμπειρία που εχω με την επαφή μαζί τους για την τηλε-εκπαιδευση δεν είναι καθολου θετική, ειδικά για το δημοτικό. Η σύνδεση τις περισσότερες φορές ειναι πολύ αργή, και πολύ συχνα το συστημα καταρρέει.

Ευτυχώς τα παιδια εχουν το καθενα το δικό του laptop (ειχαμε φροντίσει απο πριν να εχουν προσβαση στην τεχνολογία) αλλα απο άποψη μαθημάτων και γνώσης εχουν μείνει πολύ πίσω , δεν μπορούν να συγκεντρωθούν, ειδικά η μικρότερη (4η δημοτικού) όσο επεκτείνεται το lockdown γίνεται ολο και πιο αρνητική να κανει τις εργασίες της.

Το μεγαλο προβλημα ειναι η δευτερη, που ανήκει στο αυτιστικό φάσμα, Ολη η πρόοδος που ειχε γίνει τα προηγούμενα χρόνια εχει χαθεί. Η κοινωνικοποίηση είναι βασικό συστατικό για την αναπτυξή της, αλλα με το πολυμηνο και σκληρό lockdown αυτό είναι αδύνατον. Εχει κλειστεί εντελώς στον εαυτό της και δεν γνωρίζουμε πότε και αν θα καταφέρει να επανέλθει στα προηγούμενα επίπεδα. Η όλη κατάσταση βέβαια εχει επηρεάσει ψυχολογικά ολη την οικογένεια.

Αν αυτά συμβαίνουν σε μια οικογένεια με αρκετή υποστήριξη, μαθησιακή και τεχνολογική, δεν μπορω να σκεφτώ σε τι επιπεδο βρίσκονται τα παιδιά που δεν εχουν την δυνατότητα να εχουν ενα decent υπολογιστή και γρήγορη σύνδεση.
 
Last edited:

Νιικος

Κοινωνός
Θυμάμαι μια σκηνή από ένα σήριαλ του Χάρη Ρώμα,όπου ένας παρατρεχάμενος του του λέει : αφεντικό,και το θράσος έχει τα όριά του
για να πάρει την απάντηση : όχι στην πολιτική.

Έτσι είναι,ότι σπείρεις θα θερίσεις


κυκλοφορεί ένα
που δείχνει μερικές από τις πορείες που έγιναν
και την σχέση τους με την αύξηση των κρουσμάτων,δε γνωρίζω κατά πόσο οι αριθμοί είναι ακριβείς,είναι όμως ενδεικτικοί

την άποψή μου επί του θέματος την έχω γράψει από καιρό δεν έχω κάτι να συμπληρώσω

Περαστικά στους ασθενείς και κουράγιο στις οικογένειές τους.


@Λήδα λυπάμαι πολύ για την ανιψιά σου,σίγουρα δεν υπάρχει κάτι που μπορείτε να κάνετε?
Κοίταξες μήπως κάποιοι,κάπου βρήκαν κάτι,οτιδήποτε?
Οι φορείς υγείας έδωσαν τίποτα οδηγίες/συμβουλές?

Με απασχόλησε κι εμένα το ζήτημα της απομόνωσης των μικρών παιδιών και του τι αντίκτυπο θα έχει στην μετέπειτα ζωή τους αυτή η έλλειψη κοινωνικοποίησης με συνομηλίκους τους
Βλέπω ας πούμε τον ανιψιό μου που είναι 4 ετών,που αντί να είναι στα πάρκα και να ανακαλύπτει τον κόσμο με άλλα παιδάκια
είναι στο σαλόνι παρέα με την Ντόρα την εξερευνήτρια
 

Λήδα

Κοινωνός
Οι φορείς υγείας έδωσαν τίποτα οδηγίες/συμβουλές?
Oi φορείς υγείας δεν ασχολούνται τον καλό καιρό, θα ασχοληθουν τώρα. Δυο χρόνια περίμενε η μητέρα της να την καλεσουν για να περασει το παιδι απο επιτροπή και ουτε ξερω πόσους μήνες για να βγει το πόρισμα. Για να μην μιλήσουμε για την άγνοια/αδιαφορία των δασκάλων. Το τέρας της γραφειοκρατείας και της αδιαφορίας κατασπαράσει τα πάντα στην Ελλαδα. Οτι μπορουν κάνουν οι γονείς μεταξύ τους.

το ζήτημα της απομόνωσης των μικρών παιδιών
Αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο ζήτημα, τις επιπτώσεις του θα τις δούμε τα επόμενα χρόνια.
 

Φαροφύλακας

Υποθετικός Σοφέρ
Προσωπικό λέσχης
Για να μην παρεξηγηθώ, σχετικά με την τηλεκπαίδευση, δεν ισχυρίστηκα πως τα πράγματα είναι ιδανικά. Αλλά είναι όπως σε έναν πόλεμο. Δεν μπορείς να περιμένεις πως θα συνεχίσεις την ζωή σου όπως ήτανε. Πορεύεσαι όπως μπορείς γνωρίζοντας πως οι συνθήκες είναι εξαιρετικές.

Μεγάλη λύση έδωσαν τα σμαρτφωουν όπου σήμερα κάθε οικογένεια έχει τουλάχιστον ένα. Τουλάχιστον οι μισοί μαθητές μπαίνουν από κινητό.

Για εμένα πρόβλημα είναι κυρίως η βαθμολόγηση και γι'αυτό οι βαθμοί είναι αρκετά φουσκωμένοι, με πλήρη συναίσθηση πως πρόκειται για μια παρένθεση κι εξαίρεση προσαρμοσμένη στις εξαιρετικές συνθήκες. Από εκεί και πέρα, πιστεύω πως η διδασκαλία περνάει και δει σε όποιον ενδιαφέρεται να μάθει.

Επίσης, η τηλεκπαίδευση τώρα επιβλήθηκε αλλά δεν είναι κάτι καινούργιο. Πάνε χρόνια που έχει εφαρμογή στον ιστό, όπου μπορείς να μάθεις ό,τι θέλεις, από γλώσσες μέχρι ρομποτική.

Η μεγαλύτερη δυσκολία εδώ ήταν πως έπρεπε να πηδήξουν σε αυτό το τρένο όλοι, ξαφνικά και απότομα. Και πάλι, όπως είπα, τα περίμενα πολύ χειρότερα τα πράγματα από ό,τι τα ζω.
 

Βάγγυ

Κοινωνός
Όλα είναι σχετικά με την τηλεκπαίδευση. Ναι, θα μπορούσε να είναι χειρότερα αλλά και αυτό το αποκούμπι που έχει τραβήξει τόσο καιρό, καλό δεν είναι. Αυτό που έχω δει εγώ 2 μήνες τώρα με την τηλεκπαίδευση, είναι ότι τα παιδιά που ήταν καλοί/ες μαθητές/τριες μέσα στην τάξη, πάνε αρκετά καλά και μέσω webex. Τα μέτρια, έχουν πέσει πολύ και όσα δεν πρόσεχαν, συνεχίζουν το ίδιο. Η δική μου εμπειρία -ως παράλληλη σε παιδί μικρής τάξης δημοτικού- μου δείχνει τα στραβά της τηλεκπαίδευσης. Ένα παιδί δουλεμένο από πολλές απόψεις με καλό γνωστικό επίπεδο αλλά χάνεται τελείως σε όλο αυτό. Σήμερα με ρωτούσε το κορίτσι, πότε θα ανοίξουν τα σχολεία.
Δε λέω ότι δε γίνεται τίποτα μέσω τηλεκπαίδευσης και είναι πολύ σημαντικό -που έστω κι έτσι- κρατάνε μια επαφή με το σχολείο, σε ψυχολογικό επίπεδο, κάνει πολύ καλό. Απλά, όταν ακούω δηλώσεις πολιτικών, το πόσο καλά εξελίσσεται και δεν υπάρχει κανένα κενό, ε εντάξει, ας μη δουλευόμαστε.
 

Χρυσένια

Αρχαιολόγος του Φόρουμ
Κρινω, πως η τηλεκπαιδευση λετουργησε θετικα σε θεωρητικα μαθηματα της τριτοβαθμιας.
Αρχικα υπαρχει εξοικονομηση χρονου. Ξυπνας παρα 10, φορας μια μπλουζα, κανεις ενα messy bun, εναν καφε και ξεκινας.
Υπαρχουν καθηγητες και φοιτητες, που κανουν και ενα διωρο για να πανε στην σχολη, οποτε το κλασικο των φοιτητων: "άργησα να ξυπνησω και εχασα την πρωτη ωρα, άρα δεν παώ καθολου" δεν υφισταται πια. Εχεις την διδασκαλια μεσα στο σπιτι σου.
Επισης ο καθηγητης ακουγεται καμπάνα. Αν εχουν όλοι σωστο εξοπλισμο, η ακουστικη ειναι καλυτερη απο εκεινη του αμφιθεατρου.
Ακομη δεν ακουγονται ψιθυροι απο τους φοιτητες. Οποιος θελει να προσεξει, προσεχει, οποιος θελει να χαζολογησει, χαζολογά χωρίς κανεις να ενοχλει κανεναν.
Στα ενδιαμεσα διαλείμματα μπορουν καθηγητες-φοιτητες να κανουν ο,τι τους επιτρεπει η ανεση του σπιτιου τους. Να φανε, να κανουν γυμναστικη, να φτιαξουν καφε κλπ
Τελος θεωρω σημαντικο το θεμα των αποριων και των επεξηγησεων. Σε αμφιθεατρα 200+ ατομων χωρις μικροφωνο απλα χανεται η φωνη και λογω αυτου δεν δινουν σημασια οι φοιτητες στις ερωτησεις των συμφοιτητων τους και πολλά περνάνε στα ψιλά. Τωρα ο φοιτητης είτε παιρνει τον λογο ανοιγοντας το μικροφωνο, οποτε ακουγεται καμπανα , είτε γραφει την απορια του στο τσατ και την βλεπει ο καθηγητης, την επεξεργαζεται και φυσικά την επεξεργαζονται μαζι με εκεινον και οι υπολοιποι φοιτητες.
Σε θεωρητικα πανεπιστημιακα μαθηματα θεωρω πως σε γενικες γραμμες εχει λειτουργησει καλά. Γνωριζω για αυξηση επιτυχιας στις εξετασεις ακομη και 30 τοις εκατο επιπλεον.
Νομιζω παιζει μεγαλο ρολο η προσωπικη ευθυνη. Οταν εχεις να κανεις με ενηλικες φοιτητες , που φοιτούν συνειδητα σε μια σχολη ειναι διαφορετικα τα πραγματα απο την τηλεκπαιδευση σε δημοτικο-γυμνασιο ή ακομη και λυκειο.
 

ΚρίτωνΓ

Κοινωνός
@Χρυσένια , ειδωμένο από την άλλη πλευρά (της έδρας;) μπορώ να πω ότι προτιμώ να βλέπω εάν το κοινό μου είναι εκεί μαζί μου, αν με παρακολουθεί, εάν με καταλαβαίνει, εάν τους κάνω να βαριόνται τη ζωή τους εάν έχουν απορία. Όλα αυτά τα χάνω σε μία σκοτεινή οθόνη. Δεν μπορώ να αξιολογήσω το δικό μου performance. Για φοιτητές μιλάω πάντα, που προϋπόθεση είναι ότι έρχονται να σε παρακολουθήσουν επειδή θέλουν και όχι επειδή τους υποχρεώνει κανείς.
 
Top