Διακρίσεις εις βάρος του ανδρικού φύλου

Μαργαριτα

Όμορφο Νιάτο
Μιας που μιλήσατε παραπάνω για βιασμό άνδρα απο γυναίκα ..... πως γίνεται ρε παιδιά ;Ο άντρας αμα δεν θέλει υπάρχουν τα ...λειτουργικά προβλήματα . Τώρα αμα του δώσουν χάπια κλπ εκεί πάω πάσο . Εγώ είχα διαβάσει για τους βιασμούς στις αντρικές φυλακές και είχα πραγματικά στεναχωρηθεί γιατί οι περισσότεροι δεν μιλάνε απο ντροπή ακριβώς επειδή είναι άντρες . Και συγνώμη που το λέω αλλά για άτομα που ειναι μέσα για παιδοφιλία , βιασμούς και τέτοια αδιαφορώ αλλά είναι κι άλλοι που είναι στη φυλακή για πιο "ασήμαντα" πράγματα και δεν έχουν κάνει κακό σε άλλο άνθρωπο και τραβάνε εκεί μέσα όλο αυτό .

Θεωρώ πως υπάρχουν όντως διακρίσεις εις βάρος των αντρών και μάλιστα άδικα αλλά τα προβλήματα των γυναικών ειναι τόσο μεγάλα και τόσα πολλα που απλά κοιτάμε μόνο αυτά . Κάπου είχα διαβάσει να λέει μια κοπέλα πως αυτό που φοβούνται οι άντρες μη πάθουν αν μπουν στη φυλακή οι γυναίκες το φοβούνται κάθε φορά που περπατάνε αργά μόνες τους στο δρόμο . Να μη μιλήσω για την κλειτοριδοτομή, για τη μπούρκα , για το ξύλο .....Στην Ινδία καταγγέλλεται ένας βιασμός κάθε 21 λεπτά. "Οι γυναίκες ηλικίας 15-44 ετών διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο από το βιασμό και την ενδοοικογενειακή βία παρά από τον καρκίνο, τα τροχαία ατυχήματα, τον πόλεμο και την ελονοσία σύμφωνα με στοιχεία του ΠΟΥ."Και κάπου αλλού είχα διαβάσει παλιότερα ότι σε όλο τον πλανήτη κάθε 30 δευτερόλεπτα μια γυναίκα πέφτει θύμα σεξουαλικής κακοποίησης ή σωματικής βίας σε άλλη μορφή . Δεν ξέρω για εσάς αλλά αυτοί είναι αριθμοί και στατιστικά που το δικό μου μυαλό δεν τα χωράει .

Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ασήμαντη όποια διάκριση γίνεται σε βάρος του αντρικού φύλλου απλά θεωρώ ότι ειναι 100 φορες πιο σοβαρό πχ το θέμα της κλειτοριδοτομής στην εποχή που είμαστε και όχι αν ένα αγόρι μπροεί να κάνει χορό χωρίς να τον πουν ομοφυλόφιλο .
 

Ίζι

Κυρά των Σκιών
Μιας που μιλήσατε παραπάνω για βιασμό άνδρα απο γυναίκα ..... πως γίνεται ρε παιδιά ;Ο άντρας αμα δεν θέλει υπάρχουν τα ...λειτουργικά προβλήματα . Τώρα αμα του δώσουν χάπια κλπ εκεί πάω πάσο
Πάντα μπορούν να του δώσουν χάπια, όπως είπες, όμως ένας άντρας μπορεί να ανταποκριθεί λειτουργικά και χωρίς να το θέλει. Μην μπω σε λεπτομέρειες τώρα. Από κει και πέρα "βιασμός" δεν είναι μόνο η ολοκληρωμένη σεξουαλική πράξη. Ένας άντρας μπορεί να κακοποιηθεί σεξουαλικά από γυναίκα με διάφορους τρόπους.
 
Βρίσκω πολύ τρυφερή χειρονομία να μυρίζει το παλτό της, αν και με τον συγκεκριμένο βολευτή (δεν κάνω λάθος τη λέξη) έχω τεράστιο θέμα αισθητικής κι ό,τι άλλο θέλετε...Επειδή είμαι πολύ της μύτης κι εγώ, κατανοώ πώς μπήκε στον πειρασμό.

Αυτό που βρίσκω αγενές και άπρεπο είναι κάτι τέτοιο να γίνεται μέσα στη Βουλή, αν μάλιστα η γυναίκα ήταν ομιλήτρια εκείνη την ώρα, αυτό βρίσκω τραγικά σεξιστικό, γιατί σημαίνει την γράφανε στα παλιά τους υποδήματα κυριολεκτικά...όσο για τον Τατσόπουλο δεν ξέρω αν είναι σεξιστής, αλλά κι αυτός σαν στάση και γενικά, δεν ανήκει στους αισθητικά ενδιαφέροντες ανθρώπους για μένα...και δεν εννοώ για την εμφάνισή τους φυσικά, αλλά για το πως εκφέρουν λόγο και πώς στέκονται γενικότερα.

Για δε τη Μακρή, ε, δεν το βρίσκω επίσης σεξιστικό το σχόλιό της, το βρίσκω τραγικά άκομψο και χοντροειδές και κακόγουστο, πολύ περισσότερο απ’ την χειρονομία του Ψαριανού στο παλτό της...αν κάποιος μύριζε τα ρούχα μου έτσι, θα ήμουν εξαιρετικά χαρούμενη!

Πάει να πει το παλτό μύριζε όμορφα!

Αχ, παλτό!
Τι βλακώδες επεισόδιο κι αυτό. Απορώ πού είδανε τον σεξισμό. Ακόμα κι αν το μύρισε επειδή του φάνηκε ελκυστικό, για το παλτό της μιλάμε, δεν της μύρισε τίποτε άλλο... έλεος! :))))
Πολύ άσχημη η αντίδρασή της, άκρως προσβλητική και χωρίς λόγο.
Μέσα σε κάτι τέτοιες υπερβολές πνίγονται τα αληθινά και σοβαρά περιστατικά σεξισμού. :(
Δεν εκχυδαΐζω το θέμα (για να προλάβω τους βασιλικότερους του βασιλιά), όμως:
α. άλλο προσωπική στιγμή κι άλλο κοινωνική συμπεριφορά.
β. άλλο σεξισμός κι άλλο χώνω τη μουσούδα μου όπου γουστάρω.
γ. άλλο ερεθισμός κι άλλο ανεξέλεγκτη μύτη.

Η εικόνα του σαχλαμάρα με τη μυτόγκα του χωμένη σε ξένο ρούχο είναι μια γελοία εικόνα.
Η δήλωση της μαντάμ είναι απάντηση μιας προσβεβλημένης γυναίκας απέναντι σε ένα μάτσο γεροντοχαβαλέδες.
Απάντησε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
 

Διατσέντα

Λαίδη Βιβλιοδέτρα
Μερικούς ίσως εντός πλοκής βαλμένους;;; Δεν έχω αξιωθεί ν’ ακούσω τρόπους όσο ξέρω τον εαυτό μου...εκτός απ’ την ταινία με τον Μάικλ Ντάγκλας και την Γκλεν Κλόουζ που τέλος πάντων ο άντρας εκεί συναινεί και μετά αναιρεί...Πραγματικά είμαι περίεργη για το πώς μπορεί να υπάρχει αντιστοιχία του γυναικείου βιασμού σε αντρικό...Μπορείτε να με πείτε αδαή...Θα είναι αλήθεια...

Ευτυχώς η επεξεργασία ήταν ανοιχτή ακόμα. Όσο έγραφα έγραφε κι ο Στράτης. Δεν υπάρχει σε καμμιά περίπτωση θέμα να απαντάμε σε μια πρόκληση στο ίδιο μήκος κύματος της πρόκλησης απλά επειδή ταυτιζόμαστε με την απρεπή πρόκληση. Θέλει προσοχή το πράγμα. Όσον αφορά το θέμα του πού και πώς χώνει κάποιος την μύτη του εγώ όπως το έγραψα ήδη θεωρώ πως η Βουλή δεν είναι ο κατάλληλος χώρος για τέτοια. Κάπου αλλού το καταλαβαίνω. Κανείς σ’ αυτή την ιστορία δεν στάθηκε στο ύψος του κατά τη γνώμη μου. Χοντράνθρωποι όλοι...

Ίζι ξαναφέρνω την ερώτηση αλλά και στους Κύριους της συντροφιάς την φέρνω...ας περιγραφεί σας παρακαλώ και δεν το λέω δικολαβικά ένας τρόπος βιασμού από γυναίκα προς άνδρα. Προσέξτε δεν μιλώ για διέγερση. Μιλώ για σεξουαλική επαφή δια της βίας. Μιλώ για βία...Όπου για να το κάνω συγκεκριμένο το γυναικείο σώμα δεν έχει καμμιά ηδονή όταν βιάζεται σεξουαλικά. Αποστροφή έχει και πιθανά του μένει και κουσούρι μετά. Χρειάζεται δουλειά για να σηκωθεί απ’ τον ψυχισμό τέτοιο τραύμα. Ας μου περιγραφεί λοιπόν ο αντίστοιχος τρόπος από γυναίκα προς άντρα.
 
Last edited:

Παρωνύμιος

Όμορφο Νιάτο
H απάντηση της γυναίκας, αγαπητέ Στράτη, στην όποια πρόκληση απ' όπου κι αν αυτή προέρχεται... το ξαναγράφω, από όπου ή όποιους κι αν αυτή προέρχεται... ήταν μια (απάντηση) δίχως χιούμορ, δίχως πνεύμα, δίχως στοιχειώδη εξυπνάδα. Αυτή (η απάντηση), στα δικά μου πάντα μάτια, αρκεί για να την εγγράψει στους απολίτιστους. Χωρίς να μου φταίνε σε τίποτα τα βουνά, σίγουρα πρέπει να κατέβηκε από κάποιο.
 
@Παρωνύμιος, φέρε πίσω τον άρχοντα, το σπυριάρικο να πάει να παίξει. Άντε, μικροί μεγάλοι όλοι στον καφενέ.

Για το θέμα: Όλα καλά και πολιτισμένα που λέτε, μαζί σας κι εγώ.
Έλα να μυρίσεις το παλτό της "έτσι" και σου κατέβασα τα μούτρα στο λεπτό.
Μετά έλα να μου πεις γιατί το έκανα ο βάρβαρος κι ο απολίτιστος
 

Διατσέντα

Λαίδη Βιβλιοδέτρα
Στράτη, τυχερή αυτή που υπερασπίζεσαι έτσι το παλτό της...Γερό παραδοσιακό αρσενικό μυρίζει η φράση σου...Μια και περί οσμής ο λόγος...
 

Παρωνύμιος

Όμορφο Νιάτο
Aν είμαι παιδικός της φίλος, αν με ξέρει χρόνια κι έχουμε οικειότητα, αν παίζουμε μπάτσες μπροστά σου, δεν θα μου κατεβάσεις τίποτα, καλέ μου Στράτη. Από την άλλη σκέψου: ποιος άγνωστος θα έκανε κάτι τέτοιο, εκτός κι αν είχε επιθυμία θανάτου (death wish); Βέβαια, καταλαβαίνεις ότι αναφέρεσαι σε περιβάλλον και περιστάσεις εντελώς διαφορετικές και ξένες προς το εν λόγω περιστατικό.

Η κίνηση του δείχνει οικειότητα. Αν δεν το ξέρουμε, είναι φιλαράκια μεταξύ τους όλοι αυτοί εκεί μέσα κι αυτό που είδατε ήταν ένα μικρό επεισόδιο από τους Friends.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ίσως η γυναίκα στάθμισε, πριν απαντήσει, το επίπεδο αυτών που θα την άκουγαν ή θα την διάβαζαν. Έτσι λοιπόν, εκφράστηκε πολιτικά ορθά μεν, απολίτιστα δε.

[Ο άρχοντας επιστρέφει. Κρίμα, κι ήθελα να δώσω τόπο στα νιάτα.]
 
Χοχο χο πουλάκι μου, τώρα σε είδα.

α. δες το παραπάνω (α.), αν είσαι παιδικός φίλος, αν γνωρίζεις την “έτσι” χρόνια, αν αν, τότε είναι προσωπική σας στιγμή.

β. όχι ρε συ Παρωνύμιος, εγώ δεν το ξέρω από εσένα το ακούω. Η κίνηση που έκανε ο θείος δεν δείχνει οικειότητα, δείχνει μαλακία εγκεφάλου. / Το κοινοβούλιο δεν είναι με κόκκινο λαμπάκι όπως θέλουν οι πονηροί να λένε, δεν είναι 300 φιλαράκια που πάνε για χαβαλέ.
 
Last edited by a moderator:
Δεν ξέρω βρε παιδιά, αλλά σε αυτή την ιστορία δεν μου μένει - προσωπικά πάντα - η απάντηση της Μακρή όσο προσβλητική και σεξιστική κι αν είναι. Μου μένει η εικόνα ενός ηλίθιου βουλευτή που μυρίζει αψυχολόγητα ένα παλτό στα έδρανα της Βουλής (ασχέτως αν έχει σεξιστικές προθέσεις και ασχέτως αν είναι γυναικείο ή όχι το παλτό) και των άλλων βουλευτών δίπλα που γελάνε.
Εντωμεταξύ, στέκομαι και στο σχόλιο του Τατσόπουλου "Ούτε ο ISIS δεν μας καταδικάζει ως σεξιστές για ένα τέτοιο περιστατικό" και δυσκολεύομαι να κατανοήσω τι εννοεί ο ποιητής. Που κολλάει ο ISIS; Θέλει να μας πει ότι οι τζιχαντιστές, που εξαναγκάζουν σε πορνεία εκατοντάδες γυναίκες και ανήλικα κορίτσια θρησκευτικών μειονοτήτων στο Ιράκ ή τις πουλάνε σαν σκλάβες, είναι οι θεματοφύλακες του αγώνα κατά του σεξισμού; Ουδέν σχόλιον...


Πάντα μπορούν να του δώσουν χάπια, όπως είπες, όμως ένας άντρας μπορεί να ανταποκριθεί λειτουργικά και χωρίς να το θέλει. Μην μπω σε λεπτομέρειες τώρα. Από κει και πέρα "βιασμός" δεν είναι μόνο η ολοκληρωμένη σεξουαλική πράξη. Ένας άντρας μπορεί να κακοποιηθεί σεξουαλικά από γυναίκα με διάφορους τρόπους.
Συμφωνώ. Εντωμεταξύ, νομικά μιλώντας, μια γυναίκα τελεί ολοκληρωμένο το έγκλημα του βιασμού ενός άντρα, όταν ασκεί βία με σκοπό να κάμψει την αντίστασή του ώστε να τον βιάσει κάποιος άλλος.
 
Last edited:

Αντέρωτας

Ξωτικό του Φωτός
Μου μένει η εικόνα ενός ηλίθιου βουλευτή που μυρίζει αψυχολόγητα ένα παλτό στα έδρανα της Βουλής (ασχέτως αν έχει σεξιστικές προθέσεις και ασχέτως αν είναι γυναικείο ή όχι το παλτό) και των άλλων βουλευτών δίπλα που γελάνε.
Σιγουρα, ειναι ακομψο και αντιαισθητικο :/ αλλα απο κει και περα το θεμα ειναι αν το χαρακτηρισυμε και "σεξιστικό", κατι που επαφιεται του θεματος του νηματος :χμ:

Που κολλάει ο ISIS; Θέλει να μας πει ότι οι τζιχαντιστές, που εξαναγκάζουν σε πορνεία εκατοντάδες γυναίκες και ανήλικα κορίτσια θρησκευτικών μειονοτήτων στο Ιράκ ή τις πουλάνε σαν σκλάβες, είναι οι θεματοφύλακες του αγώνα κατά του σεξισμού;
Προφανως αντιπαραβαλλει το φανατισμο του ISIS και της Αυγης, οχι την ιδεολογια :)
 
Σιγουρα, ειναι ακομψο και αντιαισθητικο :/ αλλα απο κει και περα το θεμα ειναι αν το χαρακτηρισυμε και "σεξιστικό", κατι που επαφιεται του θεματος του νηματος :χμ:

Δεν ξέρω αν το βρίσκω σεξιστικό ή όχι πάντως δεν νομίζω να ήταν και φόρος τιμής προς το πρόσωπο της Μακρή. Το ερώτημα, βέβαια, έτσι όπως το έθεσε ο Φάρος δεν είναι αν είναι σεξιστικό ή όχι, αλλά αν θα προκαλούνταν αντιδράσεις και σε περίπτωση που μια γυναίκα μύριζε ένα παλτό βουλευτή και ο βουλευτής αυτός της τα' χωνε έτσι. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα προκαλούνταν τόσος ντόρος αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά.

Προφανως αντιπαραβαλλει το φανατισμο του ISIS και της Αυγης, οχι την ιδεολογια :)
Δεν ξέρω αν εννοούσε αυτό, αλλά η πρότασή του έτσι όπως την έθεσε δεν μου έβγαλε καθόλου νόημα.
 

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Προσωπικό λέσχης
Το σχόλιο με τον ISIS εγώ το κατάλαβα ως εξής: γενικά το εξτρεμιστικό Ισλάμ έχει μια δυσανεξία απέναντι σε βασικές ανθρώπινες εκδηλώσεις (όπως είναι π.χ. μια γυναίκα που γελά δημόσια) και δει σε εκδηλώσεις σεξουαλικότητας (όπως π.χ. το φιλί σε δημόσιους χώρους).. Και, κατά Τατσόπουλο, μόνο τέτοιου είδους άνθρωποι θα βρίσκαν "ακραία σεξιστικό" ένα τέτοιο επεισόδιο...

Πάντως, έχει ενδιαφέρον το ότι έχουμε τόσο διαφορετικές απόψεις για το θέμα..
 
Χμ, έτσι όπως το λες βγάζει περισσότερο νόημα. Και πάλι όμως, δεν την λες σεξιστική μια δημόσια εκδήλωση σεξουαλικότητας, αλλά απελευθερωμένη. Θα ήταν καλύτερο να πει "Ούτε ο ISIS δεν θα αντιδρούσε με τέτοιο συντηρητισμό και πουριτανισμό σε αυτό το γεγονός". Τέσπα, δεν το αναλύω άλλο γιατί ξεφεύγουμε από το νήμα. Απ ότι φαίνεται, δεν μπορώ να μπω στο μυαλό του συγκεκριμένου ατόμου.

Κατά βάση, την ίδια άποψη έχουμε για το θέμα. Πιστεύω κι εγώ ότι αν αντίθετα το έκανε γυναίκα, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα την κατηγορούσαν για σεξισμό. Απλά από το γεγονός αυτό, με ενόχλησαν περισσότερο άλλα πράγματα. :)
 

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Προσωπικό λέσχης
Διαβάζω σήμερα πώς ένα νεαρός Ιάπωνας κατέθεσε μήνυση στο Πανεπιστήμιο Θηλέων της Φουκουόκα διότι παρότι είναι το μοναδικό δημόσιο ΑΕΙ στην συγκεκριμένη πόλη για να σπουδάσει κανείς διαιτολόγος, δεν τον δέχτηκαν επειδή είναι... άντρας.

Το ΑΕΙ είναι δημόσιο και άρα χρηματοδοτείται από τους φόρους όλων των πολιτών, συμπεριλαμβανομένου και του ιδίου. Στην Ιαπωνία ισχύει πως η διάκριση λόγω φύλου είναι αντισυνταγματική.

Το πανεπιστήμιο, από την μεριά του, είναι αμετακίνητο και λέει πως αυτή του η παράδοση κρατάει 91.

Σκέφτομαι πως σε κάτι αντίστροφο, πολύ πιθανόν μια επίδοξη φοιτήτρια που αποκλείεται από Πανεπιστήμιο Αρρένων να είχε τώρα στο πλευρό της ένα σωρό συλλόγους που θα υποστήριζαν το δίκαιο αίτημά της.

Από την άλλη, εδώ στην Ελλάδα, υπάρχει μια μεγάλη έκταση χώρας όπου απαγορεύεται στις γυναίκες ακόμα και να πατήσουν, το Άγιο Όρος.

Απαράδεκτα όλα τα παραπάνω, για μένα. Και το δημόσιο πανεπιστήμιο που αποκλείει άντρες, και η ελληνική περιοχή που αποκλείει γυναίκες. Πόσο μάλλον που ελέγχεται από ιερείς.
 
Επίσης, διάκριση είναι και τα παιδιά των πλουσίων, με τις λίστες προτεραιότητας σε υπέρσοφα σχολεία (με άμεση πρόσβαση σε ξένα πανεπιστήμια, μόνο). Σε όλες σχεδόν τις θρησκείες υπάρχουν περιορισμοί, όπου δεν έχει πρόσβαση η γυναίκα. Το Άβατο του Αγίου Όρους ισχύει εκατοντάδες χρόνια, είναι ισόβια κατοικία των μοναχών που δεσμεύονται από όρκο, αν καταργηθεί το Άβατο τότε θα πρέπει να αλλάξει κι ο μοναχισμός.
Αν πάω σε κάποιες χώρες με σταυρό στο λαιμό δεν θα προλάβω να κατέβω απ' το αεροπλάνο.
Θέλω να πω με τα παραπάνω πως είναι παγκόσμιο το θέμα και δεν είναι θέμα διάκρισης προς τη γυναίκα από μία κακή θρησκεία ή ενός κακού κράτους.
 

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Προσωπικό λέσχης
Για εμένα το ότι κάτι λάθος ισχύει για αιώνες δεν το δικαιολογεί να διαιωνίζεται. Ο Άθως δεν μπορεί να ανήκει μόνο σε μια μικρή μερίδα ανθρώπων.

Οι γυναίκες για αιώνες δεν είχαν και δικαίωμα ψήφου όμως, ευτυχώς, το αλλάξαμε.

Τέσπα, μεγάλη κουβέντα το "άβατο".
 
Καλημέρα αγαπητέ Φαροφύλακα.
Ναι, δεν διαφωνώ στην αθωότητα τής σκέψης αυτής, η κάθε διάκριση μπορεί να κρύβει αμέτρητα κακά και σκοπιμότητες, όμως η δομή σε κάποια πράγματα είναι και ο λόγος ύπαρξής τους (για παράδειγμα, άλλος μπορεί να πει πως είναι άδικο να μην γίνεται γυναίκα ιερέας, ή να πάψει ο μοναχισμός και στα κελιά να υπάρχουν και ζευγάρια μοναχών με τα παιδιά τους, ένα υπέροχο κοινόβιο).
Γενικά τι πιστεύω, η δικαιοσύνη, η αναρχική θεώρηση, ή ακόμα και η αθεΐα στη σκέψη, πρέπει να έχουν ένα και μόνο πλεονέκτημα: τον πλουραλισμό, την πολυφωνία. Αν πάψει να υπάρχει αυτό το πλεονέκτημα τότε ποια η διαφορά της απ' την Ιερά Εξέταση;
Τέλος πάντων, έχεις δίκιο είναι τεράστιο θέμα και φέρνει άδικες και άσκοπες συγκρούσεις.
 

Φαροφύλακας

Απαρέμφατος Δροσουλίτης του πιο Μόρμυρου Φθόγγου
Προσωπικό λέσχης
Συμπτωματικά, αφότου έγραψα εδώ, έτυχα στην τηλεόραση, στο κανάλι της Βουλής, ένα πολύ ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ με την κατάκτηση του δικαιώματος ψήφου των γυναικών στην Βρετανία. :ναι:

Σκέφτομαι πως θα είχε ενδιαφέρον κι ένα νήμα με θέμα "Διακρίσεις εις βάρος του γυναικείου φύλου", και από πού να αρχίσει κανείς, και πού να τελειώσει. Δεν ενδιαφέρεται καμιά κοπέλα να συντάξει ένα κείμενο εκκίνησης;
 
Top