Επίσης διαβασε αυτό εδώ το νήμα και δει το σημείο για τις παραθέσεις. 
Την ίδια άποψη έχω για το Τρέλες στο Μπρούκλυν,του Πολ Ώστερ, κρίμα γιατί η κεντρική ιδέα ήταν ενδιαφέρουσα αλλά η εκτέλεση μου φάνηκε ανιαρή. Η πρώτη παράγραφος σε προιδεάζει για μια κυνική, χαρούμενη, σαρκαστική και θλιβερή αφήγηση αλλά τίποτα ιδιαίτερο δεν γίνεται..." Η τριλογία της Νέας Υόρκης". Απέραντη φλυαρία άνευ ουσίας.
Η ανάρτηση σου μου θύμισε αυτόΈχω εδώ και χρόνια στο κομοδίνο, δίπλα ακριβώς από το κεφάλι μου, το "Εκκρεμές του Φουκό". Όλα αυτά τα χρόνια, δεν έχω καταφέρει να διαβάσω ούτε καν την πρώτη σελίδα. Όποτε το κοιτάζω, βαριέμαι και πιάνω κάποιο άλλο βιβλίο στα χέρια.
Παρακαλώ κάποιο μέλος της Λέσχης να με ενημερώσει αν έχω χάσει κάτι σημαντικό, όλα αυτά τα χρόνια που δεν το έχω ακουμπήσει καν...![]()
Δεν είπα ότι ο Νοστογέφσκι είναι κακός, ή ότι δεν είναι μεγαλοφυία, αλλά ότι δε μου άρεσε το "Έγκλημα και Τιμωρία", όταν όλα τα άλλα τα έχω βρει συγκλονιστικά. Και θα επιμείνω πως το έγκλημα του Ρασκόλνικοβ ήταν χωρίς σοβαρό λόγο - αν νομίζεις ότι αυτά τα νιτσεϊκά που φιλοσοφεί είναι στην πραγματική ζωή κίνητρο σοβαρό, μάλλον έχεις θεωρητική γνώση της ζωής. Το ξαναλέω, αν σφάξεις με τσεκούρι δυο γριούλες και φας μόνο 8 χρόνια το θέμα δε θα είναι οι τύψεις και η ψυχολογία, αλλά ότι μάλλον οι δικαστές λαδώθηκαν. Και την ημέρα που η αστυνομία θα μπορεί να διελευκάνει τα εγκλήματα μυρίζοντας τα νύχια της, θα εκλείψει το κακό από τον πλανήτη. Αυτά τα χαζά είναι αδυναμίες στην πλοκή, που εγώ βρίσκω σημαντικές.Στο Έγκλημα και Τιμωρία και στην Κυρια Νταλογουει μάλλον εδωσες την δικη σου υπερμηνεια παραβλεποντας (ειδικα στο πρωτο) όλα αυτα τα σημεια που κανουν τον Ντοστογεβσκη τεράστιο συγγραφεα.
Ειδικά όταν αναφέρεις πως ο ρασκόλνικοφ σκότωσε 2 γυναίκες χωρίς λόγο, δείχνεις ξεκάθαρα πως δεν κατάλαβες καν το νοημα του βιβλιου.
Φυσικα είναι αναξιο λόγου να σχολιασω το οτι ο Όμηρος έγραφε βλακείες, από την στιγμη που τα εργα του θεωρούνται αριστουργηματα και διαχρονικα. Το είπε ένας φιλόλογος; Ε και;
Και ενας κακομοίρης που δεν θυμαμαι το ονομα του κατηγορουσε μια φορα τον Καζαντζακη ως κοτα και ατάλαντο. Ε και; Επειδη ο ίδιος ειπε μια αποψη θα πρέπει αυτοματως να βγάλουμε τον Καζαντζάκη άχρηστο.
Συγνώμη απο την διαχειρηση του forum αλλα ειναι κριμα καποιος να κατηγορει με τετοια αβασιμα επιχειρηματα τους αγαπημενους μας συγγραφεις.
Όταν μπερδεύεις τον Νίτσε με τον Ντοστογέβσκη φαίνεται πως ουτε τον εναν εχεις καταλαβει ουτε τον αλλο. Την επιθεση ad hominem, για το αν εχω εμπειρία στην ζωη ή κινούμαι θεωρητικά δεν την σχολιάζω μιας και δεν έχει καμια αξία στην όλη κουβεντα.Και θα επιμείνω πως το έγκλημα του Ρασκόλνικοβ ήταν χωρίς σοβαρό λόγο - αν νομίζεις ότι αυτά τα νιτσεϊκά που φιλοσοφεί είναι στην πραγματική ζωή κίνητρο σοβαρό, μάλλον έχεις θεωρητική γνώση της ζωής.
Δεν διαφωνω πως υπάρχει κόσμος που δεν καταλαβαίνει τι ακριβώς διαβάζει. Που το περίεργο;Για την "Κυρία Ντάλογουέι" υπάρχει πολύς κόσμος που έχει γνώμη παρόμοια με τη δική μου - αρκεί μια αναζήτηση στο διαδίκτυο.
Θα ήθελες να μου επισημάνεις μερικές, έτσι για να τις συζητήσουμε;Όσον αφορά τον Όμηρο, το ότι πιστεύεις ότι στην "Οδύσσεια" δεν υπάρχουν άφθονες κακοτεχνίες, ή ότι δεν γράφουν τα έπη ξεκάθαρες ανοησίες, αποδεικνύει απλά πως δεν την έχεις διαβάσει.
Θα σου πω εγω τι είναι αισχρο.Αυτό που λες, να μη μιλάμε άσχημα για "τους αγαπημένους σας συγγραφείς" είναι αισχρό.