Εγώ θα ήθελα να ξεχάσουν το τέλος της Άννας Καριένινα όλοι όσοι το διαβάσαν ώστε να σταματήσουν να το λένε αβασάνιστα και να το χαλάνε σε όσους δεν το διαβάσαν. (Νομίζω πως σε ένα βιβλίο μέχρι και στην εισαγωγή το έχει, τί συμβαίνει στο τέλος. Δηλαδή πόσο ανόητος να είναι κανείς;

)
Φαρε, ομως κι η Αννα Καρενινα ειναι πασιγνωστο βιβλιο, ρε συ, το ξερει κι η κουτση Μαρια που λενε κι ειναι στην ιδια κατηγορια με ηρωες οπως ο Δον Κιχωτης, ο Αμλετ. Και μιλωντας για την Αννα Καρενινα, την οποια θεωρω οτι καλυτερο εχει γραψει ποτε Ρωσος συγγραφεας, προσωπικα η καταληξη της ιστοριας δεν μου εκανε ιδιατερο κλικ, απολαυσα περισσοτερο την διαδρομη προς το τελος παρα το ιδιο το τελος.
Οκ, τωρα ειδα τις υπολοιπες απαντησεις σας σχετικα με την Αννα Καρενινα, οπου λεω τα ιδια περιπου με σας, οποτε μη μου δινετε σημασια!
Στο θεμα μας τωρα. Θα ηθελα να ξεχασω οπωσδηποτε '' Το Ονομα του Ροδου'' και το '' Εκρεμμες'' του Εκο γιατι ηταν βιβλια με τα οποια καραενθουσιαστηκα οταν τα πρωτοδιαβασα. Επισης θα' θελα να ξεχασω οτι υπηρχαν ο Ντικενς, ο Μαρκ Τουεην, ο Ντοστογιεβσκι, ο Τολστοϊ, ο Σταϊνμπεκ, ο Καζαντζακης και να τους ανακαλυψω ξανα.
