Ε=Eγώ , Π=Πελάτης
Τηλεφωνική συζήτηση
Ε : Service Παρακαλώ
Π : Καλημέρα, στο απέναντι δρόμο έχει Internet Cafe;
Ε : Ναι το τάδε
Π : Πόσο χρεώνει την ώρα;
Ε : Δυστυχώς δεν γνωρίζω
Π : Μπορείτε να πάτε να ρωτήσετε;
Ε : Συγνώμη, κυρία μου δεν μπορώ να αφήσω την δουλειά μου και να πάω.
Π : Ξέρετε το τηλέφωνο;
Ε : όχι
Π : Μπορείτε να το βρείτε;
E : Δυστυχώς δεν έχω αυτήν την δυνατότητα. Έχετε καλέσει σε Service Εταιρίας πληροφορικής. Γιατί δεν παίρνετε τηλέφωνο το 13888 να ρωτήσετε;
Π : Ναι το γνωρίζω αλλά επειδή είναι απέναντι σας
Ε : Δεν είναι απέναντι , είναι στο επόμενο δρόμο δεν έχω οπτική επαφή. Γενικά δεν μπορώ να αφήσω την θέση μου, εξυπηρετώ κόσμο. Όπως σας είπα πάρτε το 13888.
Π : Δεν μπορώ έχω φραγή κλίσεων σε τέτοιους αριθμούς. Πάρτε εσείς ρωτήστε και θα σας ξανά πάρω να μου τον πείτε.
Ε : Δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω. Καλημέρα.
-----
10 λεπτά μετά
Ε : Service Παρακαλώ
Π : Εγώ είμαι πάλι, πήρατε;
Ε : Θα σας συνδέσω με τον διευθυντή. Καλημέρα.
Τηλεφωνική συζήτηση
Ε : Service Παρακαλώ
Π : Καλημέρα, στο απέναντι δρόμο έχει Internet Cafe;
Ε : Ναι το τάδε
Π : Πόσο χρεώνει την ώρα;
Ε : Δυστυχώς δεν γνωρίζω
Π : Μπορείτε να πάτε να ρωτήσετε;
Ε : Συγνώμη, κυρία μου δεν μπορώ να αφήσω την δουλειά μου και να πάω.
Π : Ξέρετε το τηλέφωνο;
Ε : όχι
Π : Μπορείτε να το βρείτε;
E : Δυστυχώς δεν έχω αυτήν την δυνατότητα. Έχετε καλέσει σε Service Εταιρίας πληροφορικής. Γιατί δεν παίρνετε τηλέφωνο το 13888 να ρωτήσετε;
Π : Ναι το γνωρίζω αλλά επειδή είναι απέναντι σας
Ε : Δεν είναι απέναντι , είναι στο επόμενο δρόμο δεν έχω οπτική επαφή. Γενικά δεν μπορώ να αφήσω την θέση μου, εξυπηρετώ κόσμο. Όπως σας είπα πάρτε το 13888.
Π : Δεν μπορώ έχω φραγή κλίσεων σε τέτοιους αριθμούς. Πάρτε εσείς ρωτήστε και θα σας ξανά πάρω να μου τον πείτε.
Ε : Δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω. Καλημέρα.
-----
10 λεπτά μετά
Ε : Service Παρακαλώ
Π : Εγώ είμαι πάλι, πήρατε;
Ε : Θα σας συνδέσω με τον διευθυντή. Καλημέρα.