Περασα την κυριακη με τη μικρη μου αδερφη η οποια φετος διαπρεπει στην πρωτη δημοτικου
Καναμε λοιπον μια πολυ ωραια κ μακροσκελη κουβεντα για το σχολειο, το μπαλετο, τα παραμυθια,τη μουσικη κ οοοοολα αυτα που κανει κ ηρθα στη θεση η μεγαλη αδερφη να τη βοηθησω να γραψει τη λεξη μηλο.
Με τι ''η'' με ρωταει , ητα της λεω κ τρωω την επιπληξη. ‘'δεν το λεμε ητα, το λεμε το η του ηλιου’’
Συζητησα λοιπον με τη μαμας της κ μου ειπε οτι στο σχολειο λενε το ''η'' του ηλιου, το ''υ'' του υπολογιστη, το ''ω'' της ωρας κ παει λεγοντας.
Μου φανηκε πολυ ενδιαφερουσα ολη αυτη η αλλαγη κ απο αυτα που μου ειπε συνειδητοποιησα κ αλλες:
πχ τα γραμματα δεν τα μαθαινουνε με τη σειρα, υπαρχει καποια σειρα αλλα δεν ξερω τη λογικη της, επισης στο σπιτι δεν εχουν σχεδον τιποτα να κανουν, ουτε καρτελα λεξεων ,ουτε πολλες ασκησεις, ουτε τιποτα.. επιπλεον κανουν διαφορους συσχετισμους, πχ εγραφε στο τετραδιακι της: τοπι , τοπος ,ταπα κλπ
Βεβαια παιζει κ το σεναριο η δικια μας δασκαλα να μην τα φορτωνει με πολλα γιατι ειλικρινα τα ξεπεταει σε δεκα λεπτα η δικια μου.
Ειδα κ το βιβλιο της γλωσσας που δεν εχει καμια σχεση (τι περιμενα μετα από τοσα χρονια κ γω..)
Σιγουρα καποιοι λογω επαγγελματος ,λογω του ότι εχουν παιδακια,αδερφακια κλπ τα ζουνε απο κοντα ολα αυτα, χαρα μου να ακουσω τη γνωμη τους κ την ''’εμπειρια'' τους που γραφεται με το ''ε'' του ελεφαντα.