Search results

1. Ι

Το καλύτερο και το χειρότερο βιβλίο που διάβασα τον τελευταίο χρόνο

Φέτος διάβασα 12 βιβλία στο σύνολο και το θεωρώ κατόρθωμα γιατί τα τελευταία χρόνια το attention span μου έχει πάει μπουζούκια και ζορίζομαι πολύ να συγκεντρωθώ και να τελειώνω τα βιβλία που ξεκινάω . Τα καλύτερα που ξεχώρισα είναι: Project Hail Mary του Andy Weir- ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ και ανυπομονώ να...
  2. Ι

Νήμα για εφήμερα μηνύματα (που όμως θα μείνουν για πάντα στην καρδιά μας)

Κοντεύω τα 40 και έχω απωθημένο να περάσω μια φορά τα Χριστούγεννα μόνος μου , χωρίς τραπέζια , οικογενειακές μαζώξεις , άκυρα δώρα κλπ. Δεν είναι ότι περνάω χάλια αλλά τις περισσότερες φορές βαριέμαι τη βαβούρα , βασικά με κουράζει πολύ και το μόνο που θέλω είναι να αράξω στον καναπέ και να...
  3. Ι

Μ' αρέσει… Δεν μ' αρέσει…

@Νικόλας Δε Κιντ Είδα τους Ghost ζωντανά στο Download Festival πριν 2 χρόνια χωρίς να τους ξέρω καθόλου (προφανώς είμαι άσχετος από μουσική ) κι έπαθα την πλάκα μου, ίσως είναι το μοναδικό σύγχρονο συγκρότημα που υπάρχει λίστα μου, άντε μαζί με τους Disturbed για να μην είμαι απόλυτος .
  4. Ι

@Έλλη Μ Ναι, υπήρχε και αυτό , παντού όλα σταμάτησαν για λίγα λεπτά . @Αντέρωτας δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι αυτό που νομίζεις . 😅
  5. Ι

Τον τελευταίο χρόνο για προσωπικούς λόγους επισκέπτομαι συχνά την Τουρκία. . Μου κάνει τρομερή , μα τρομερή εντύπωση η λατρεία που υπάρχει προς το πρόσωπο του Κεμάλ Ατατούρκ, αυτό το Σαββατοκύριακο η επίσκεψη μου συνέπεσε με την επέτειο από τον θάνατο του ηγέτη και έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ...
  6. Ι

Γουίλλιαμ Φώκνερ (William Faulkner) : "Η Βουή και η Μανία"

@Νικόλας Δε Κιντ Εχω επιχειρήσει να το διαβάσω τρεις φορές και το περισσότερο που το έχω φτάσει είναι μέχρι αρχές του δεύτερου κεφαλαίου , μιλάμε για τρελό και αδιανόητο κάψιμο. Παρόλα αυτά σέβομαι τον Φώκνερ σαν συγγραφέα και θέλω να δοκιμάσω κάτι άλλο δικό του , έχω στην βιβλιοθήκη μου As I...
  7. Ι