Search results

1. Ντέξτερ

Προτάσεις βιβλίων ΕΦ

Επειδή είμαι λίγο έως πολύ άσχετος με τα βιβλία ΕΦ. Θα εκτιμούσα διάφορες προτάσεις βιβλίων που πραγματικά αξίζουν. Πέρα απο το 1984 και το Πικνικ δίπλα στο δρόμο (το οποίο βρήκα εξαιρετικό) δεν έχω διαβάσει αλλά βιβλία του συγκεκριμένου είδους. Οπότε όλες οι προτάσεις είναι δεκτές.
  2. Ντέξτερ

Ποιο βιβλίο διαβάζεις τώρα;

Τελείωσα πριν λίγες μέρες τον Πνιγμό του Chuck Palahniuk. Και χτες το βράδυ ξεκίνησα Το Όνειρο (Το Όνειρο του θείου) του Ντοστογιέφσκι
  3. Ντέξτερ

Ποιo βιβλίο αγόρασες σήμερα;

Μου ήρθαν μόλις με το ταχυδρομείο Πικνίκ δίπλα στο δρόμο των αδελφών Strugatsky Ελρικ του μελινμπονε του Michael Moorcock Τριλογία Η πόλη του Blake Crouch
  4. Ντέξτερ

Αγόρασα τους Αδελφούς Καραμάζοβ και το Πορτραίτο του Gogol
  5. Ντέξτερ

Τελείωσα τα φαντάσματα του 20ου αιώνα του Joe Hill. Και ξεκινάω τον σωσία του Ντόστο.
  6. Ντέξτερ

Ξεκίνησα το χόμπιτ πριν 2 εβδομάδες και με έχει κουράσει απίστευτα και το άφησα στην άκρη για λίγο. Χτες ξεκίνησα την οργή του Stephen King.
  7. Ντέξτερ

Τελείωσα τον απρόσμενο επισκέπτη και κλείνω τη χρονιά με χριστουγεννιάτικα διηγήματα του Τσέχωβ
  8. Ντέξτερ

Ξεκίνησα τον απρόσμενο επισκέπτη της Αγκάθα Κρίστι
  9. Ντέξτερ

Μου πήρανε δώρο "Η κυρία Νταλογουέι" και "Στον φάρο" της Γουλφ
  10. Ντέξτερ

Βιβλία - Stephen King - Σπίτι απο Φύλλα

Το βρήκα σε pdf στο Magico, εάν κάποιος δε μπορεί να το κατεβάσει ας μου στείλει
  11. Ντέξτερ

Το καλύτερο και το χειρότερο βιβλίο που διάβασα τον τελευταίο χρόνο

Καλύτερο: Είμαι ανάμεσα σε Κόμη Μόντε Κρίστο και Μαιτρ και Μαργαρίτα Χειρότερο: Οι κατσαρίδες-Jo Nesbo
  12. Ντέξτερ

Προτάσεις για σειρές

Αφήστε ό,τι κάνετε και δείτε Fleabag. Από τις καλύτερες σειρές που έχουν υπάρξει, Βρετανικής παραγωγής, και έχει σύνολο 12 μισάωρα επεισόδια. Το "αριστούργημα" είναι λίγο για να χαρακτηρίσει αυτή τη σειρά. Στη 2η σεζόν παίζει και ο Andrew Scott(ο ηθοποιός που έκανε τον Moriarty στη σειρά...
  13. Ντέξτερ

Προτάσεις Τρόμου